X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 خرداد 1395, 17:34
کد خبر: 17294
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 6

سپاهان،خانه ی احسان است

تابش:قرارداد ویسی معقول است،او اختیار تام دارد

تابش:قرارداد ویسی معقول است،او اختیار تام دارد تابش:قرارداد ویسی معقول است،او اختیار تام دارد
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: به عبدالله ویسی اختیار تام در مسائل فنی را داده ایم و منتظریم لیست ورودی و خروجی اش را مشخص کند.

به گزارش طوفان زرد،مسعود تابش در گفت و گو با کاپ، درباره انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید سپاهان اظهار داشت: خوشبختانه امروز طی صحبتی که انجام شد؛ قرارداد ویسی با ما نهایی شد و انشا.. برای فصل پیش رو بتوانیم نتایج خوبی بگیریم تا دل هواداران بعد از یک سال سخت، شاد شود.

وی در ادامه افزود: برای آینده باشگاه نگران بودیم. به همین دلیل خیلی زود دست به کار شدیم. خدا را شکر با گزینه اولمان هم به توافق رسیدیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان همچنین بیان داشت: از جزیئیات قرارداد ویسی با باشگاه خبر ندارم. یکی دو روز به ما اجازه بدهید. انشا.. همه چیز مشخص خواهد شد. نمی دانم که مبلغ دقیق قرارداد او چقدر است اما مطمئن باشید این مبلغ معقول است. از باقریان درباره این مسائل سوال شود بهتر است.

وی درباره لیست ورودی و خروجی باشگاه تصریح کرد: هنوز هیچ لیست ورودی و خروجی به ما داده نشده است و طی دو سه روز آینده با جلساتی که برگزار می کنیم این مساله هم نهایی خواهد شد.دیگر اجازه نمی دهیم سپاهان شرایطی مانند فصل قبل را تجربه کند. هر اتفاقی بود گذشت و دیگر نمی خواهم به آن فکر کنیم.

رئیس کمیته انظباطی باشگاه سپاهان درباره اعتراض بزرگترهای تیم به جریمه 30% درصدی اذعان داشت: ما زیاد به این حرف های توجه نمی کنیم و کار خود را انجام می دهیم. نتایج بسیار بدی به دست آمد و مقصرین باید جریمه شوند. همانگونه که در بردها پاداش داشتیم؛ حالا هم باید جریمه داشته باشیم. هم در لیگ و هم در آسیا بدترین نتایج ممکن را گرفتیم. بهتر است کسانی که صحبت می کنند به عملکرد خود هم نگاهی داشته باشند.

وی درباره جدایی وریا غفوری و احتمال جدایی چند بازیکن دیگر از جمله خلعتبری تاکید کرد: هر کسی که رفته انشا.. موفق باشد. برای ما اهمیت ندارد. حتما دوست داشته اند که بروند. از طرفی به عبدالله ویسی اختیار تام در مسائل فنی را داده ایم و منتظریم لیست ورودی و خروجی اش را مشخص کند. برخی از بازیکنان ما سال ها در این باشگاه زحمت کشیده اند اما تصمیم گیرنده نهایی ویسی است. هنوز مشخص نیست چه کسی می ماند و چه کسی می رود.

قائم مقام باشگاه سپاهان درباره آینده محرم نویدکیا خاطرنشان کرد: اجازه بدهید در این باره صحبت نکنم. تازه چند ساعت است که تکلیف ما روشن شده و بهتر است کمی صبر کنیم تا همه چیز مشخص شود.

تابش در پایان درباره احتمال بازگشت احسان حاج صفی به سپاهان اظهار داشت: اگر احسان بخواهد به ایران برگردد طبیعی است که گزینه اولش سپاهان خواهد بود. اینجا خانه اوست و قدمش روی چشم. ما بدون شک از این اتفاق استقبال می کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها