X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 خرداد 1395, 09:12
کد خبر: 17303
خبرنگار: khani
نظرات: 33

اگر ویسی من را بخواهد باید با هم صحبت کنیم

موسی‌اف:پولم را کامل نگرفتم اما با سپاهان توافق کردم

موسی‌اف:پولم را کامل نگرفتم اما با سپاهان توافق کردم موسی‌اف:پولم را کامل نگرفتم اما با سپاهان توافق کردم

هافبک فصل گذشته سپاهان گفت: پولم را کامل از سپاهان نگرفتم اما موقع تسویه‌حساب با هم توافق کردیم و همه چیز به خیر و خوشی تمام شد.
به گزارش طوفان زرد ،فوضیل موسی‌اف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه آیا روز گذشته در هنگام تسویه‌حساب تمام پول خود را گرفته است، گفت: کامل نگرفتم ولی موضوع موقع تسویه‌حساب حل شد و همه چیز به خیر گذشت.

وی در مورد اینکه آیا دیگر شکایتی به فیفا نخواهد کرد، گفت: خیر، همه چیز تمام شد به باشگاه رفتم و صحبت کردیم و موضوع حل شد توافقات خوبی صورت گرفت و با کمی تخفیف پولم را گرفتم.

موسی‌اف در مورد مقصد بعدی‌اش گفت: هنوز نمی‌دانم و مشخص نیست دیروز در باشگاه به من گفتند که سرمربی جدید بیاید سپس شرایط تیم و بازیکنان مشخص می‌شود. شاید در یک تیم دیگر در ایران بازی کنم شاید به هم در ازبکستان بازی کنم فعلاً می‌خواهم به تاشکند بروم و استراحت کنم اما در آینده بهترین پیشنهادم را انتخاب خواهم کرد.

هافبک فصل گذشته سپاهان در مورد اینکه آیا اگر ویسی او را بخواهد در این تیم می‌ماند، گفت: باید صحبت کنیم و بعد مشخص می‌شود.

وی همچنین درباره اینکه از جریمه دوباره در سپاهان ترسی ندارد، گفت: جریمه که خیر و من جریمه نشدم. بلکه دیروز مذاکراتی داشتیم که همه چیز به خیر و خوشی تمام شد.

موسی‌اف در مورد مصاحبه انتقادآمیزش گفت: حرف‌هایم دروغ نبود چند روز پیش به باشگاه رفتم و از برخورد مسئولان ناراحت و عصبانی شدم اما امروز همه چیز خوب پیش رفت.

هافبک تیم ملی ازبکستان در مورد تقابل این تیم با تیم ملی ایران در مقدماتی جام روسیه گفت: نمی‌دانم کدام تیم می‌برد چون هر دو تیم قوی هستند اما الان همه فکر جام جهانی هستند و آرزو دارم ایران و ازبکستان باهم به جام جهانی بروند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها