X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 خرداد 1395, 11:33
کد خبر: 17320
خبرنگار: majidsad
نظرات: 20

کدهای مشترک در صحبت های همه

حمایت ملی پوشان و باسابقه ها از محرم نویدکیا

حمایت ملی پوشان و باسابقه ها از محرم نویدکیا حمایت ملی پوشان و باسابقه ها از محرم نویدکیا
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد صحبت های محرم نویدکیا در برنامه نود دوشنبه شب شاید در نگاه اول از سوی رسانه های پایتخت صرفا در جهت امیال شخصی و سلیقه ای وی مطرح شده باشداما با بررسی چند هفته اخیر و واکنش بازیکنان سپاهان می توانیم به این نکته پی ببریم که صحبت های کاپیتان سپاهان بی راه هم نبوده است.هر چند که پیشکسوتان سپاهان مثل لئون استپانیان نیز شب گذشته به صحبت های نویدکیا واکنش مثبت نشان دادند و آنرا تایید نمودند.

هادی عقیلی
بازیکنی که به یکباره از تیم کنار گذاشته شد. ملی پوش سپاهان همواره با گفتن جمله "اگر جرأت گفتن واقعیت را نداری، برای دروغ دست نزن" اشاره غیر مستقیمی به مسائلی دارد که پنهان مانده است.
حمایت ملی پوشان و باسابقه ها از محرم نویدکیا

رحمان احمدی
یکی از منتقدان درجه یک مدیریت سپاهان که در آخرین مصاحبه اش از مدیریت باقریان به شدت انتقاد کرده است و اتفاقات سپاهان را با وجود وی کاملا عادی قلمداد نموده است. احمدی به نکاتی عجیبی اشاره کرده است. مثلا باقریان در قبال ممنوع الخروج بودن بازیکن یا مشکلات سفر بازیکنانش در بازیهای آسیایی به گفتن جملاتی نظیر"خوب نیاید" اکتفا می نموده است.


وریا غفوری
هنگامی که تماشاگران در ورزشگاه فولادشهر علیه مدیریت تیم شعار می دادند، وریا غفوری با دست به آنها اشاره می نمود که شعارشان را بلندتر کنند. اینکه چه اتفاقاتی در باشگاه در حال رخ دادن بود که چنین واکنشی از سوی غفوری را برانگیخته بود جای بحث داشت. غفوری بدون اینکه مصدوم یا محروم باشد به بهانه مصدومیت تا انتهای فصل تقریبا از ترکیب دور ماند.

محمدرضا خلعتبری
مهاجم با سابقه و تند و تیز سپاهان نیز مدیریت تیم را عامل اصلی نتایج بد تیم دانسته و حتی گفته بود با این مدیریت و این شرایط در سپاهان نمی ماند. خلعتبری که هیچ تماسی از سوی باشگاه جهت تمدید قرارداد نداشته است این امر را با وجود باقریان طبیعی دانسته بود.


فوزیل موسایف
هافبک ازبک سپاهان که از بهترین های این تیم در دو فصل گذشته بوده است حتی برگه تسویه حساب خود را از این تیم دریافت نمود و از اتفاقات رخ داده کاملا ابراز ناراحتی و تاسف کرد و امیدوار به تصحیح اوضاع بود.


رسول نویدکیا
رسول بازیکنی که از همان پارسال متوجه ضعف های عجیب سپاهان شده بود و حتی قصد جدایی از این تیم را داشت که حسین فرکی با بیشتر بازی دادن به وی قصد جلب رضایت وی را داشت. نویدکیا که این فصل در ابتدای فصل و انتقالات نیم فصل قصد جدایی از سپاهان را داشت باز هم در این تیم ماند اما ...


تمامی بازیکنان ملی پوش و با سابقه سپاهان به نقاط مشترک و کدهای مشترکی اشاره دارند. ای کاش نهادی نظارتی از وزارت ورزش و یا مجتمع فولاد مبارکه هر چه سریعتر به وضعیت باشگاه سپاهان ورود و رسیدگی نماید.به هر حال این باشگاه مملو از سرمایه های انسانی و مالی است و اگر نظارت کافی بر این مجموعه وجود نداشته باشد ممکن است افرادی از آب گل آلود ماهی بگیرند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها