X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 خرداد 1395, 15:07
کد خبر: 17334
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 6

چندین سال است محرم را می شناسم

حاج رضایی:نویدکیا نماد بازیکن سالاری نیست

حاج رضایی:نویدکیا نماد بازیکن سالاری نیست حاج رضایی:نویدکیا نماد بازیکن سالاری نیست
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایلنا،امیرحاج رضایی، کارشناس فوتبال ایران در مورد مشکلات جدید کارلوس کی‌روش اعم از کیفیت لباس‌های تیم ملی، بازیکنان سرباز و دیگر مسایل مربوط به تیم ملی گفت:‌ راجع به این مسائل و مشکلات مدت‌هاست که صحبت شده است و حرف جدیدی در اینباره نمی‌توان زد اما اگر نظر من را می‌خواهید باید مشکلات کی‌روش را برطرف کنند و سرمربی تیم ملی فقط باید به مسائل فنی فکر کند.
حاج رضایی ادامه داد: این مسائل درست نیست که یک روز به کی‌روش می‌گویند فلان بازیکن سرباز است و نمی‌تواند برای تیم ملی بازی کند، یک روز مشکلات مختلف در مورد زمین تمرین پیش می‌آید و روز دیگر مسائل مربوط به لباس تمرین. با این مشکلات طبیعی است که تیم ملی نمی‌تواند رشد کند. این حرف‌ها را چندین بار زدیم اما کسانی که باید متوجه این مسایل شوند، به این حرف‌ها گوش نمی‌دهند. نمی‌دانم یا عمدا نمی‌خواهند این مشکلات را حل کنند یا نمی‌توانند.

برخی معتقدند این روزها کارلوس کی‌روش هر روز شرط تازه‌تری برای فدراسیون فوتبال مطرح می‌کند و در این بین موضع مهدی تاج قاطعانه نیست، امیرحاج رضایی در اینباره گفت: ما در کدام مسئله فوتبالی موضع قاطعی گرفته‌ایم؟ تیم‌های عربستانی به ما تحمیل کردند که ما در ایران بازی نمی‌کنیم، هر روز موج رسانه‌ای علیه فوتبال ایران به راه انداختند. ما با این حرف‌ها اصلا نباید بازی می‌کردیم. چه اشکالی داشت؟‌ بعضی وقت‌ها غیبت ارزشش بیشتر از حضور است. اما آیا ما در این مورد تصمیم قاطعانه‌ای گرفتیم؟

او ادامه داد: همین تیمی که امروز با ذوب‌آهن بازی دارد جنجال رسانه‌ای علیه فوتبال ایران شکل داده است، اما موضع ما چه بوده است؟‌ هیچ.
کارشناس فوتبال ایران گفت: من60 سال است که در این فوتبال هستم و همه را می‌شناسم. آیا یک فوتبالی که اخلاق و تحصیلات دارد نباید رئیس فدراسیون فوتبال شود که بتواند در این موارد تصمیمات قاطعی بگیرد؟ چراهای مختلفی در اینباره وجود دارد که واقعا از بحث ما خارج است.
حاج رضایی در پایان در مورد صحبت‌های محرم نویدکیا در برنامه نود و اینکه بسیاری آن را نماد بازیکن سالاری می‌دانند، گفت:‌ من چندین سال است که نوید کیا را می‌شناسم و به نظرم درست نیست که او را نماد بازیکن سالاری بدانیم. ترجیح می‌دهم در این مورد بیشتر از این صحبتی نکنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها