X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 خرداد 1395, 17:23
کد خبر: 17340
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 17

با سپاهان قرارداد دارم؛

امینی: کاپیتان محرم یک اسطوره بزرگ ورزشی و اخلاقی است

امینی: کاپیتان محرم یک اسطوره بزرگ ورزشی و اخلاقی است امینی: کاپیتان محرم یک اسطوره بزرگ ورزشی و اخلاقی است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، شرایط مبهم سپاهان در خط دروازه این تیم و شایعات قطع یا تمدید همکاری سه دروازه بان این تیم بهانه ای شد تا شرایط مهدی امینی سنگربان جوان و خوش آتیه سپاهان برای فصل آتی را از زبان خودش بپرسیم. امینی در پاسخ به شایعات برخی رسانه ها مبنی بر جدایی وی از اردوی زردپوشان و پشت سر گذاشتن فصل کابوس وار گفت: در فصل گذشته شرایط تیم ما به نحو غیر قابل باوری با آن سپاهان همیشگی فاصله داشت و با وجود زحماتی که کشیده می شد اما متاسفانه نتوانستیم پایان آبرومندانه ای برای لیگ پانزدهم داشته باشیم. من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و عاشق تیمم هستم. بحث جدایی من از سپاهان موضوعی کاملا نادرست است چراکه انگیزه ام برای فصل آتی دوچندان شده تا بتوانم در هر شرایطی از نام سپاهان و آبروی شهر و هوادارانمان دفاع کنم.
امینی در خصوص پیوستن عبدالله ویسی به کادر فنی سپاهان گفت: ضمن سپاس از مربیان و کادر فنی گذشته یکی از اتفاقات بسیار خوب برای شخص من آمدن عبدالله ویسی بود. همانطور که گفتم با شناختی که از این سرمربی جوانگرا دارم تمام تلاش خود را برای جلب نظر سرمربی ام خواهم کرد. چون میدانم او برای به کارگیری جوانتر ها برنامه ویژه ای دارد و اگر در سال های گذشته موضوع بازی نکردن من مطرح بود امسال می توانم با ثابت کردن توانایی هایم هر چه بیشتر به تیم محبوبم خدمت کنم.
دروازه بان جوان سپاهان در خصوص حرف و حدیث های روزهای گذشته و حضور محرم نویدکیا در برنامه نود گفت: نمی خواهم راجع به اتفاقات و یا صحبت های رد و بدل شده اظهار نظری کنم اما یک موضوع بیش از هر چیز برایم روشن است. همانطور که در برنامه گل هم گفته بودم : نه فقط برای من ، بلکه برای بیشتر بازیکنان جوان تیم سپاهان و حتی باشگاه های دیگر ، کاپیتان محرم یک اسطوره بزرگ ورزشی و اخلاقی است. قطعا هر کسی مثل من سال های متوالی در کنار چنین شخصیتی کار کرده باشد به شناخت کاملی از او رسیده است و آن موقع است که می تواند برای خود تعریف درستی از واژه "تعصب" داشته باشد. امیدوارم تمام مشکلات هرچه زودتر پایان یابد تا بتوانیم بازهم همان سپاهان همیشگی باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها