X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 خرداد 1395, 12:00
کد خبر: 17426
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 8

بررسی نقل و انتقالات سپاهان در لیگ شانزدهم

خریدهای سپاهان را بهتر بشناسید: عماد میرجوان

خریدهای سپاهان را بهتر بشناسید: عماد میرجوان خریدهای سپاهان را بهتر بشناسید: عماد میرجوان
به گزارش طوفان زرد، عماد میرجوان فوتبالیست اهل شهر رشت و متولد سال 1367 می باشد.وی فوتبال خود را از تیم نوجوانان و جوانان کوثر رشت آغاز کرد سپس به تهران رفت و مدتی در آنجا به فوتبال پرداخت. پس از آن با پیگیری پدر مرحومش بر سر تمرینات سپیدرود رشت شرکت کرد و مورد قبول کادر فنی وقت قرار گرفت و سه سال برای سپیدرود رشت بازی کرد.
بعد از دوران بحرانی مدیریت و مالکیت سپیدرود به تیم کاسپین قزوین ملحق شد و یک سال برای آن تیم به میدان رفت، سپس توسط افشین ناظمی سرمربی اسبق سپیدرود رشت با قرار دادی یکساله دوباره به جمع سرخ پوشان رشتی اضافه شد . میرجوان در یک فصلی که در سپیدرود گذراند در بیست بازی هجده گل به ثمر رساند و به لطف این گلزنی ها لقب آقای گلی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران را به خود اختصاص داد.
عماد میرجوان بعد از اتمام لیگ 93_94 تصمیم به رفتن از سپیدرود گرفت و به تیم صعود کننده تازه لیگ یکی شده آلومینیم اراک پیوست و زیر نظر اصغر شرفی، سرمربی این تیم،به فوتبال پرداخت.وی همراه با آلومینیوم اراک در پایان فصل 94_95 در رده نهم جدول لیگ دسته یک ایران ایستاد و موفق به صعود به لیگ برتر نشد.
پس از اتمام رقابتهای دسته اول باشگاه‌های کشور،میرجوان با نظر مساعد عبدالله ویسی از تیم سپاهان، با قراردادی یک ساله به این تیم پیوست.
خریدهای سپاهان را بهتر بشناسید: عماد میرجوان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها