X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 خرداد 1395, 19:56
کد خبر: 17497
خبرنگار: talaei
نظرات: 63

خروج غفوری گردانی و خلعتبری از سپاهان..

لیست خروجی بازیکنان سپاهان

لیست خروجی بازیکنان سپاهان
به گزارش طوفان زرد و به نقل از تسنیم: در حالی که هنوز یک هفته تا آغاز رسمی فصل نقل و انتقالات لیگ شانزدهم زمان باقی است بسیاری از تیم‌های لیگ برتری مشغول جذب بازیکنان جدید هستند تا بعد از امضای قرارداد داخلی در موعد رسمی نقل و انتقالات این قراردادها را ثبت کنند.

به همین خاطر تقریبا می‌توان گفت که در این دو هفته گذشته هر انتقالی بین تیم‌های لیگ برتری اتفاق افتاده جنبه قطعی داشته اما در روزهای گذشته در مورد شرایط دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن صحبت‌های زیادی مطرح شده که در البته بیشتر این مباحث روی عملکرد تیم سپاهان و یارگیری عبدالله ویسی متمرکز بوده است.

سرمربی جدید سپاهان با توجه به شناختی که از بازیکنان گمنام و کمتر شناخته شده دارد مشغول بستن یک تیم جوان و خوب برای حضور در لیگ شانزدهم است. در این شرایط باید نگاهی هم به لیست خروجی‌های سپاهان داشت که بعضی از آنها در لیست ویسی بوده‌اند و بعضی دیگر با اتمام دوره قرارداد ترجیح داده‌اند شهر دیگری را برای فوتبال انتخاب کنند.

خلعت سپاهان بر تن گسترش

در لیست رسمی نقل وانتقالات 3 بازیکن قرار دارند که در لیست خروجی‌های سپاهان به چشم می‌خورند. نخستین بازیکن محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل گذشته سپاهان است که نتوانست انتظارها را برآورده کند ولی با این وجود به خاطر سابقه‌اش در فوتبال اصفهان و عملکرد خوبش در لیگ چهاردهم پیش‌بینی می‌شد در لیست این فصل سپاهان هم حضور داشته باشد.

اما در نهایت او از سپاهان جدا شد و بعد از اینکه نتوانست نظر مثبت استقلال را برای امضای قرارداد جلب کند راهی تبریز شد تا با پیراهن گسترش فولاد در لیگ حاضر شود.

اما عبدالله ویسی بعد از جدایی خلعتبری بیکار نبود و تا به امروز 3 بازیکن جدید جذب کرده که هر سه نفر می‌توانند در پست بازی خلعتبری به میدان بروند.

طالب ریکانی به عنوان یک هافبک هجومی و رو به جلو در کنار جلال‌الدین علی محمدی و عماد میرجوان 3 بازیکنی هستند که نظر ویسی را جلب کردند.

اگر سپاهان بتواند یک مهاجم نوک خوب و باکیفیت به این جمع اضافه کند و یا لوسیانو پریرای برزیلی با ماندن در سپاهان احیا شود باید گفت که جدایی خلعتبری آنچنان هم به ضرر سپاهان نخواهد بود و حداقل از این به بعد حاشیه کمتری در اردوی سپاهان به وجود می‌آید.

بازگشت حبیب به تبریز

طرفداران حرفه‌ای فوتبال به خوبی می‌دانند که آمدن حبیب گردانی از تراکتورسازی به سپاهان آنچنان فنی نبود و دلخوری گردانی از تبریزی‌ها سبب شد تا او بخواهد خودش را به تیم سابقش اثبات کند و در این میان کدام باشگاه بهتر از سپاهان که مدافع عنوان قهرمانی لیگ هم بود.

اما گردانی در این یکسال و بعد از جدایی احسان حاج‌صفی هرگز نتوانست در سمت چپ زمین یک مهره قابل اتکا باشد و حتی جای خودش را به سعید قائدی‌فر هم داد و قابل پیش‌بینی بود که در پایان فصل نخستین بازیکن جدا شده از سپاهان باشد.

البته صعود ماشین‌سازی به لیگ برتر شرایط را برای گردانی فراهم کرد تا بعد از بیانه‌ای که ابتدای فصل برای مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی صادر کرد این بار هم به جمع تبریزی‌ها باز گردد.

البته در شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسد که احسان حاج‌صفی قید بازی در اروپا را بزند و به ایران بیاید اما اولویت اصلی ویسی جذب یک مدافع چپ تخصصی است تا به مانند سال گذشته از این ناحیه ضربه نخورد.

حمودی جانشین وریا

وریا غفوری مدافع راست سپاهان یک بازیکن ملی‌پوش است به همین خاطر در لیست عبدالله ویسی هم حضور داشت اما او قراردادش با سپاهان به پایان رسیده بود و رابطه خوبش با علیرضا منصوریان سبب شد تا وریا به به استقلال برود تا به قول خودش به عشق دوران کودکی‌هاش برسد.

البته سپاهان برخلاف قسمت چپ زمین در این ناحیه نگرانی خاصی ندارد و بازگشت علی حمودی از تراکتورسازی می‌تواند تا حدودی شرایط را در سمت راست زمین سپاهان به یک ثبات نسبی برساند.

خروجی‌های احتمالی

ویسی روز سه شنبه راهی برزیل می‌شود تا شاید بتواند یک دروازه‌بان خوب را به مجموعه سپاهان اضافه کند و این یعنی از بین شهاب گردان و رحمان احمدی حداقل یک نفر باید از سپاهان جدا شود که به احتمال زیاد قرعه به نام رحمان خواهد افتاد.

از طرف دیگر بازگشت شجاع خلیل‌زاده و جذب موسی کولیبالی جا را برای لئوناردو پادوانی تنگ کرده و شاید او هم دیگر جدا شده از سپاهان باشد. البته شرایط محرم نویدکیا و هادی عقیلی هم که فعلا نامشخص است و اگر فشار هواداران اجازه دهد به احتمال زیاد این دو بازیکن هم در تیم فصل آینده سپاهان حضور نخواهند داشت.

عبدالله کرمی دیگر مدافع سپاهان هم بازیکن گرانقیمتی است و اگر سپاهانی‌ها نتوانند مبلغ مورد نیاز او را فراهم کنند تام کرمی هم در لیست خروجی‌های سپاهان قرار خواهد گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها