X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 خرداد 1395, 10:48
کد خبر: 17545
خبرنگار: maedeh
نظرات: 24

جا به جایی برزیلی ها در ترکیب سپاهان

اولیویرا، پادوانی را به تراکتور و استقلال نزدیک کرد

اولیویرا، پادوانی را به تراکتور و استقلال نزدیک کرد اولیویرا، پادوانی را به تراکتور و استقلال نزدیک کرد
تیم فوتبال سپاهان برای فصل آینده لی اولیویرا، دروازه‌بان برزیلی فصل گذشته آکادمیکای پرتغال را جذب کرده و باتوجه به لیست ورود و خروجی که عبدالله ویسی به باشگاه داده، یک بازیکن برزیلی باید از این تیم برود تا اولیویرا به لیست اضافه شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی بازیکنان برزیلی سپاهان هستند که طبق تصمیم سرمربی زردپوشان پادوانی از لیست خارج خواهد شد. این بازیکن در حال حاضر چند مشتری دست به نقد هم دارد که مذاکراتی با باشگاه سپاهان انجام داده‌اند. سپاهانی‌ها هم برای اینکه لیست بازیکنان خود را خالی کنند تا اولیویرا به جمع‌شان اضافه شود، به دنبال این هستند زودتر تکلیف پادوانی را مشخص کنند.
در حال حاضر استقلال و تراکتورسازی به شدت به دنبال پادوانی هستند و باید دید در نهایت کدام یک موفق به جذب این مدافع برزیلی خواهند شد. علیرضا منصوریان در لیست خروجی خود نام حنیف عمران‌زاده را قرار داده و دنبال جذب مدافع برزیلی است که دو فصل پیش هم شاگرد خودش بود و از سوی دیگر قلعه‌نویی هم قصد دارد با پادوانی خط دفاع خود را تقویت کند. با توجه به بازیکنان خارجی دیگری که در لیست تراکتورسازی هستند، به نظر می‌رسد پادوانی به استقلال نزدیک‌تر باشد و با این شرایط بعید نیست عمران‌زاده هم راهی تبریز شود تا دوباره شاگرد قلعه‌نویی شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها