X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 خرداد 1395, 22:06
کد خبر: 17558
خبرنگار: HSH
نظرات: 23

فرید کریمی مجبور بود در صبا بماند

رمضانی راد: پرونده خلیل زاده و پرسپولیس بسته شده است

رمضانی راد: پرونده خلیل زاده و پرسپولیس بسته شده است رمضانی راد: پرونده خلیل زاده و پرسپولیس بسته شده است
باشگاه سپاهان اعلام کرد تحت هیچ شرایطی مدافع خود را به پرسپولیس نمی دهد.
با وجود آنکه باشگاه سپاهان پیش از این گفته بود قصد فروش شجاع خلیل زاده مدافع خود را ندارد اما مسوولان باشگاه پرسپولیس ظرف چند روز گذشته مذاکرات ممتدی را با مدیران باشگاه اصفهانی انجام دادند و حتی اعلام شد که باشگاه سپاهان مبلغ سنگینی را برای رضایتنامه شجاع خواستار شده است که پرسپولیسی ها با آن موافقت کرده به زودی این بازیکن سرخپوش می شود اما حالا باید پرونده حضور این بازیکن در پرسپولیس را بسته شده دانست زیرا باشگاه سپاهان در آخرین پیام خود به پرسپولیسی ها گفته است که از ادامه مذاکره جهت در اختیار گرفتن خلیل زاده منصرف شوند.
مرتضی رمضانی راد مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان با تایید این موضوع گفت: باشگاه سپاهان قبلا اعلام کرده و حالا نیز بار دیگر اعلام می کنیم که تحت هیچ شرایطی با جدایی شجاع خلیل زاده موافق نیستیم. کادر فنی ما و در راس آقای عبدالله ویسی به حضور این بازیکن نیازمند است و جدایی این بازیکن منتفی است.
تمدید قرارداد فرید بهزادی کریمی با صبا نیز شایعات مختلفی را در مورد نوع توافق وی با سپاهان ایجاد کرده است در این باره او اظهار کرد: تمدید قرارداد فرید بهزادی کریمی با صبا شایعات مختلفی را در مورد نوع توافق وی با سپاهان ایجاد کرد.
هر چند توافقات شفاهی بین کریمی و باشگاه سپاهان انجام شده بود، اما وی در جریان مذاکرات برای پیوستن به سپاهان به عبدالله ویسی گفته بود که در صورتی که علی دایی در صبا ماندگار شود طبق قراردادش و تعهدی که پیش تر داده است مجبور است در صبا بماند که این موضوع مورد موافقت سرمربی و مدیران سپاهان نیز قرار گرفت.
آنچه در یکی دو روز اخیر در مورد چرخش و دور زدن فرید کریمی مطرح شده نمی تواند درست باشد چرا که پیش از این فرید، بر روی این موضوع تاکید کرده بود که با ماندنی شدن علی دایی در صبا اجازه پیوستن به تیمی دیگر را ندارد و مجبور است قراردادش را تمدید کند.
فرید کریمی این صحبت ها را صادقانه در جریان مذاکراتش مطرح کرد و با توجه به اینکه در نهایت علی دایی در صبا ماندنی شد، با توجه به بند قرارداد و تعهدات قبلی اش امکان خروج از صبا را پیدا نکرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها