X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 خرداد 1395, 16:04
کد خبر: 17744
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 45

درآمدی بر عملکرد مدیران

انتشار لیستی که نه حرفه ای بود نه اخلاقی!

انتشار لیستی که نه حرفه ای بود نه اخلاقی! انتشار لیستی که نه حرفه ای بود نه اخلاقی!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ساعاتی پیش باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه ای، فهرستی منتشر کرد و در آن نام برخی بازیکنان فصل گذشته خو د را در گروهی قرار داد که کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه در فصل آتی به آن ها نیازی ندارند.
نکته قابل تامل در این فهرست مازاد 9 نفره نام بردن از بازیکنانی است که عملا تا پایان فصل گذشته قراردادشان با طلایی پوشان به پایان رسیده بود و بازیکن آزاد محسوب می شدند. سید امین منوچهری ، فوضیل موسی اف ، حسین پاپی و عبدالله کرمی از جمله این بازیکنان بودند.
در سوی دیگر و با نگاهی متفاوت به فهرست اعلام شده انتشار نام حسین پاپی و هادی عقیلی که هر دو از با سابقه ترین بازیکنان لیگ بودند و در کنار سپاهان بیش از یک دهه افتخار آفرینی را در کارنامه خود داشتند بصورت مجازی آن هم در سایت باشگاه کاری دور از اخلاق حرفه ای جهان فوتبال بود و شاید تکریم اسطوره ها در هیاهوی فصل نقل و انتقالاتی باشگاه نادیده گرفته شد.
در سویی دیگر اما علی حمودی که ساعاتی پیش از انتشار لیست، در مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری ها عنوان کرده بود طی تماس تلفنی با عبدالله ویسی به نتیجه رسیده است و فصل آتی در میان طلایی پوشان حضور دارد لحظاتی بعد ضمن روبرویی با نام خود در فهرست باشگاه ، با مصاحبه مدیرعامل مواجه می شود. اصغر باقریان طی مصاحبه ای اعلام میکند عبدالله ویسی کار بازیکنان را راحت کرد! تناقضی که امروز نه تنها برای بازیکن بلکه برای سایر مخاطبان نیز علامت سوال بزرگی است.
هرچند نتوان در مورد تفکرات فنی و انتخاب و علاقه سرمربی به جذب یا قطع همکاری با بازیکنان نظر داد و باید در این مقوله اختیار تام را بر عهده سرمربی دانست اما بدون شک انتشار لیست بازیکنان با جنبه های گفته شده، نه حرفه ای بود و نه اخلاقی...
رویدادی که پیشتر میتوانست با در اختیار گذاشتن رضایتنامه یا جلسات کوتاه با بازیکنان انجام شود تا هم سیل مصاحبات حاشیه ساز به سمت باشگاه روانه نشود و هم تناقضات و اختلافات موجود، بیش از پیش بر ملا نگردد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها