X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 خرداد 1395, 13:00
کد خبر: 17825
خبرنگار: HSH
نظرات: 8

خوش نیست آنچه هست پایانش بد

سرنوشت غم‌انگیز 1+2 سپاهانی

سرنوشت غم‌انگیز 1+2 سپاهانی سرنوشت غم‌انگیز 1+2 سپاهانی
راه سه بازیکن قدیمی سپاهان در حالی با تلخی هرچه تمام‌تر از این تیم جدا می‌شود که آنها سال‌های خوش زیادی را در این تیم پشت سر گذاشتند و جام‌های قهرمانی بسیاری را همراه با آن بالای سر بردند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری ایمنا، «خوش است آنچه هست پایانش خوش» یا «هرچه پایانش نکو باشد نکوست» نام نمایشنامه‌ای کمدی است از ویلیام شکسپیر که ظاهراً عنوان آن آنچنان در سراسر جهان موافقان زیادی دارد که در بسیاری از زبان‌ها به ضرب‌المثل تبدیل شده است. به نظر می‌رسد که این جمله درباره برخی از بازیکنان قدیمی سپاهان البته به شکلی معکوس هم مصداق پیدا کرده است. سابقه برخی از بازیکنانی که چشم‌اندازی برای ادامه همکاری آنها با باشگاه اصفهانی در لیگ شانزدهم متصور نیست در این تیم به اندازه‌ای طولانی است که نامشان از سال‌ها پیش کاملاً با سپاهان عجین شده است.
حسین پاپی 16 سال در تیم‌های مختلف سپاهان بازی کرده است و از معدود بازیکنان فوتبال ایران به حساب می‌آید که در تمام عمر فوتبالی خود تنها پیراهن یک تیم را به تن کرده است. حالا سپاهان با تمدید نکردن قرارداد پاپی این بازیکن را در 31 سالگی در وضعیت بسیار دشواری قرار داده است. از یک طرف سن و سال او به گونه‌ای است که می‌تواند تا چند سال دیگر به بازی ادامه دهد و از طرف دیگر پوشیدن پیراهن تیم دیگری به غیر از سپاهان آن هم در سال‌های پایانی فوتبال برای پاپی که از نوجوانی در این تیم حضور داشته است اصلاً کار راحتی به نظر نمی‌رسد. آنچه به تلخی این پایان اضافه می‌کند آن است که قرارداد پاپی طبق اطلاعات ثبت شده در سازمان لیگ به پایان رسیده است و گذاشتن این بازیکن آزاد در لیست مازاد بی‌معنی به نظر می‌رسد. آیا واقعاً لازم بود باشگاه اصفهانی عدم تمایلش به تمدید قرارداد با پاپی را با این صدای بلند جار بزند؟
هادی عقیلی اگرچه برخلاف پاپی پیراهن تیم‌های دیگری به غیر از سپاهان را بر تن کرده است اما این موضوع به سال‌های دور و آغاز دوران حرفه‌ای فوتبال این بازیکن برمی‌گردد یعنی به غیر از مقطع دوساله‌ای که این مدافع 35 ساله اصفهان را به مقصد دوحه ترک کرد و به لیگ ستارگان قطر پیوست او از 12 سال پیش به این طرف که مصادف با اوج دوران فوتبالش بوده در ایران فقط برای سپاهان بازی کرده است. عقیلی در حالی برای این مدت نسبتاً طولانی به پیراهن سپاهان وفادار مانده که تقریباً هر سال از تیم‌های پرطرفدار پایتخت پیشنهاد همکاری داشته است. این وفاداری اما در نهایت سودی به حال او نداشت تا هادی همانطور که در تیم ملی عاقبت به خیر نشد در سپاهان هم سرانجام تلخی پیدا کند.
اما به این 2 نفر که رسماً در لیست مازاد سپاهان قرار گرفته‌اند باید یک نام بزرگ دیگر را هم اضافه کرد و او کسی نیست جز محرم نویدکیا که هرچند باشگاه نامش را به صورت رسمی در فهرست بازیکنانی قرار نداده است که علاقه‌ای به ادامه همکاری با آنها ندارد اما با شرایطی که به وجود آمده است سخت بتوان تصور کرد که کاپیتان سپاهان دست‌کم برای فصل آینده جایی در این تیم داشته باشد.
هر سه بازیکنی که به آنها اشاره شد سال‌های شیرینی را در سپاهان پشت سر گذاشته‌ و قهرمانی‌های متعددی را با پیراهن طلایی این تیم جشن گرفته‌اند اما چه سود که عاقبت آنها در نهایت خوش نبود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها