X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1395, 11:05
کد خبر: 18013
خبرنگار: lark
نظرات: 0

احساس کردیم که داریم در خاک خودمان بازی می‌کنیم

هالگریمسون: ما واقعاً تیمی سازمان‌یافته و سختکوش نشان دادیم

هالگریمسون: ما واقعاً تیمی سازمان‌یافته و سختکوش نشان دادیم هالگریمسون: ما واقعاً تیمی سازمان‌یافته و سختکوش نشان دادیم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایسلند تساوی تیمش برابر پرتغال در مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ را نتیجه کار گروهی هوب و سختکوشی شاگردانش دانست.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، هیمیر هالگریمسون پس از شگفتی‌سازی شاگردانش برای متوقف کردن پرتغال در دومین بازی از گروه F یورو 2016 با تساوی یک - یک، به سایت یوفا گفت: احساس خوبی داریم.
وی در ادامه افزود: می‌دانستیم که پرتغال چه تیم قدرتمندی است. پرتغالی‌ها بیشتر صاحب توپ بودند. رقابت با آنها واقعاً سخت است. آنها یکی از بهترین تیم‌های یورو هستند و احتمالاً تا مراحل پایانی هم صعود می‌کنند، اما دفاع ما هم برابر آنها عالی بود. ما واقعاً تیمی سازمان‌یافته و سختکوش نشان دادیم. به جز یکی دو صحنه، بازیکنان‌مان کاملاً روی بازی تمرکز داشتند. معرفی یکی از بازیکنان‌مان به‌عنوان بهترین بازیکن میدان، سخت است، چون ما با کار تیمی این نتیجه را کسب کردیم و حالا می‌توانیم با آسودگی خاطر بیشتر به بازی بعدی‌مان فکر کنیم.
هالگریمسون خاطر نشان کرد: می‌دانستیم که می‌خواهیم از توپ‌های بلند استفاده کنیم و اینکه برای دریافت توپ‌های بلند شانس ما بیشتر است. بین دو نیمه گفتیم که توپ‌های دوم را به اندازه کافی دریافت نمی‌کنیم و توپ‌ها را بیش از اندازه از دست می‌دهیم. در این زمینه باید هوشیار‌تر باشیم.
سرمربی ایسلند در پایان تأکید کرد: چیزهای زیادی برای اولین بار برای ایسلند در حال رخ دادن هستند. پیروزی‌مان برابر هلند (در مرحله مقدماتی) اولین پیروزی‌مان بود و حالا اولین امتیاز‌مان را در مرحله نهایی کسب کرده‌ایم. احساس کردیم که داریم در خاک خودمان بازی می‌کنیم. هواداران ایسلند عالی بودند. آنها باعث شدند بازی ما بهتر شود و زمانی که بازیکنان‌مان خسته شده بودند، به آنها انرژی دادند. اگر از بازی بعدی‌مان برابر مجارستان هم بتوانیم امتیاز بگیریم تقریباً به چیزی که می‌خواهیم رسیده‌ایم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها