X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1395, 12:51
کد خبر: 18020
خبرنگار: khani
نظرات: 10

عملکرد گردان در سپاهان؛

گذر شهاب از دیار زاینده رود

گذر شهاب از دیار زاینده رود گذر شهاب از دیار زاینده رود
بررسی عملکرد شهاب گردان نشان می‌دهد وی برای سپاهان گلر بدی نبوده است. اینکه نصف‌جهانی‌ها از رفتن گلر سابق تیم‌های ملی، ذوب‌آهن و پرسپولیس ضرر می‌کنند یا خیر پرسشی است که پاسخ آن را زمان مشخص خواهد کرد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از مشرق ، به نظر می‌رسد شهاب گردان و سپاهان پس از سه فصل و نیم به انتهای راه همکاری با یکدیگر رسیده‌اند و عبدا... ویسی محترمانه شهاب گردان را در لیست بازیکنان مازاد قرار داده است.

ویسی می‌گوید شهاب گردان مثل سایرین که کنار گذاشته شده‌اند، مشکل فنی ندارد و دلیل خروج او از لیست بازیکنان فصل جدید، مبلغ بالای قرارداد اوست.

بررسی عملکرد این دروازه‌بان هم نشان می‌دهد شهاب برای سپاهان گلر بدی نبوده است. اینکه نصف‌جهانی‌ها از رفتن گلر سابق تیم‌های ملی، ذوب‌آهن و پرسپولیس ضرر می‌کنند یا خیر پرسشی است که پاسخ آن را زمان مشخص خواهد کرد.

* هر 109 دقیقه یک گل خورد

شهاب گردان طی سه فصل و نیم برای سپاهان در لیگ برتر 51 بازی انجام داد تا ضمن به ثبت رساندن 19 کلین‌شیت تنها 40 مرتبه روی ضربات رقبا دروازه‌اش باز شود. به عبارت دیگر شهاب طی 4 هزار و 361 دقیقه بازی لیگ برتری برای سپاهان به طور متوسط هر 109 دقیقه یک بار گل خورد.

این دروازه‌بان مازندرانی با سپاهان قهرمانی در لیگ سیزدهم را تجربه کرد و در فصل اخیر 14 بازی انجام داد تا 11 گل دریافت کند. به واقع بعد از لیگ چهاردهم که به طور متوسط هر 130 دقیقه یک گل خورده بود، این بهترین عملکرد شهاب در سپاهان به حساب می‌آید.
جدول عملکرد لیگ برتری شهاب گردان درون دروازه سپاهان
گذر شهاب از دیار زاینده رود
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها