X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 خرداد 1395, 12:14
کد خبر: 18325
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

در فوتبال این چیزها طبیعی است

ویلموتس شایعه درگیری لفظی با بازیکنانش را تکذیب کرد

ویلموتس شایعه درگیری لفظی با بازیکنانش را تکذیب کرد ویلموتس شایعه درگیری لفظی با بازیکنانش را تکذیب کرد
سرمربی تیم ملی بلژیک خبر اخیر رسانه‌ها مبنی بر مشاجره لفظی میان او و برخی از بازیکنانش از جمله تیبا کورتوا پس از شکست‌شان برابر ایتالیا را بی‌اساس دانست.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، برخی رسانه‌ها پس از باخت 2 بر صفر تیم ملی بلژیک برابر ایتالیا در دور اول بازی‌های مرحله گروهی یورو 2016، اخباری منتشر کردند مبنی براینکه برخی از بازیکنان بلژیک از جمله تیبا کورتوا، با سرمربی‌شان مارک ویلموتس بر سر مسائل تاکتیکی درگیری لفظی پیدا کرده‌اند. این رسانه‌ها حتی مدعی شده‌اند که ویلموتس پس از باخت برابر ایتالیا کنترل رختکن تیمش را از دست داده است.
ویلموتس با رد این خبر اظهار داشت: در تمرینات پس از بازی برابر ایتالیا من نظرم را به بازیکنانم گفتم و آنها هم نظرشان را گفتند و ما به تمرینات‌مان ادامه دادیم. در فوتبال این چیزها طبیعی است. من مسئول هدایت تیم هستم و کسی که باید تصمیم بگیرد. بازیکنان به من یکسری نکات تاکتیکی را توصیه کردند در حالی که نباید چنین کاری را انجام دهند.
ویلموتس ادامه داد: ما را به‌خاطر یک بازی کشته‌اند، اما قبل از این هم چنین کارهایی را انجام داده‌اند. به نظر بلژیک می‌‌تواند اوضاع را اداره کند، اما من 47 بازی هدایت این تیم را برعهده داشته‌ام و ما تنها پنج بازی‌مان را باخته‌ایم. من باختن را دوست ندارم. ما باید در زمین بازی واکنش نشان دهیم.
گفته می‌شود که یکی از اعضای تیم ملی بلژیک خبر مشاجره میان ویلموتس و بازیکنانش را به گوش رسانه‌ها رسانده است. سرمربی 47 ساله «شیاطین سرخ» با تکذیب این موضوع عنوان کرد: من نگران چنین داستان‌هایی نیستم. این هم بخشی از سیرک فوتبال است. من باور ندارم که بازیکنانم اطلاعات تیم را به بیرون از آن انتقال داده باشند. پشت صحنه بازی‌‌های زیادی انجام می‌شود و این چیزها برای من مشکلی نمی‌سازند.
تیم ملی بلژیک امروز در دومین بازی‌اش در یورو 2016 از ساعت 17:30 به وقت تهران برابر ایرلندجنوبی به میدان خواهد رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها