X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 خرداد 1395, 13:52
کد خبر: 18340
خبرنگار: HSH
نظرات: 34

خوشبختانه این جدایی با رضایت طرفین و بدون مشکل رخ داد

گردان: خدانگهدار سپاهان

گردان: خدانگهدار سپاهان گردان: خدانگهدار سپاهان
دروازه‌بان سپاهان لحظاتی پیش با فسخ قراردادش با این تیم رسماً جدا شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، شهاب گردان بعد از 4 سال حضور در سپاهان، امروز با فسخ قراردادش با این تیم رسماً جدا شد. او در این ارتباط گفت: طی دو جلسه‌ای که با اعضای هیات مدیره و کادر مدیریتی سپاهان داشتم و در صحبت‌هایی که مطرح شد با توافق جدا شدم.
وی ادامه داد: 4 سال در این تیم حضور داشتم و خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارم و به هر حال یک روز باید از جمع این تیم جدا می‌شدم و مسئله اصلی برایم دوری از طرفدارانی است که حمایت جانانه‌ای از ما داشتند. دم همه آنها گرم و تشکر ویژه‌ای از آنها دارم. جدایی‌ام از سپاهان امروز اتفاق افتاد و خوشبختانه این جدایی با رضایت طرفین و بدون مشکل رخ داد.
شهاب گردان در پاسخ به این سؤال که در جلسه برگزار شده با سپاهانی‌ها آقای باقریان چه نظری درباره جدایی‌اش داشته گفت: آقای باقریان در این جلسه حضور نداشتند. آقایان طاهری، رمضانی و جاودانی در این جلسه حضور داشتند و با آنها در این ارتباط صحبت کردم.
او در مورد آینده‌اش و تیم انتخابی‌اش نیز گفت: پیشنهاداتی دارم و با توجه به اینکه با سپاهان قرارداد داشتم صحبتی نکرده بودم اما اکنون با توجه به جدایی‌ام صحبت جدی با تیم‌های خواهانم را آغاز می‌کنم و بهترین تصمیم را در این باره خواهم گرفت.
گردان در پایان بار دیگر با تشکر از هواداران سپاهان به صحبت‌های خود خاتمه داد: برایم سخت است که بگویم خدانگهدار سپاهان اما از هواداران این تیم تشکر ویژه‌ای می‌کنم که در این چهارساله حضورم حمایت خوبی داشتند و دمشان گرم و ممنونم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها