X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1392, 06:49
کد خبر: 1848
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 0

حواشی دیدار سپاهان - النصر

حواشی دیدار سپاهان - النصر حواشی دیدار سپاهان - النصر
حواشی دیدار تیم‌های فوتبال النصر امارات و سپاهان ایران در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
*محسن ایران‌نژاد از ابتدای این مسابقه در همان پست توصیه شده و در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود و احسان حاج‌صفی در این مسابقه از ابتدا در ترکیب اصلی سپاهان نبود.
*محمدباقر صادقی در این مسابقه به عنوان دروازه‌بان اصلی در ترکیب تیمش بازی می‌کرد. شهاب گردان، دروازه‌بان تیم سپاهان در ترکیب ۱۸ نفره تیم اصفهانی حضور نداشت و به جای او محمد ناصری، دروازه‌بان سوم تیم سپاهان روز نیمکت تیم قرار گرفته بود. بولکو و نویدکیا نیز در ترکیب ۱۸ نفره تیم سپاهان قرار نگرفته بودند؛ در سوی دیگر رادومیر جالوویچ از ابتدای مسابقه در ترکیب تیمش بازی می‌کرد که در نهایت یک گل هم برای سپاهان زد.
*احمد جمشیدیان هم همراه تیم سپاهان به دوبی نرفته بود.
*برونو سزار، مهاجم برزیلی فصل گذشته سپاهان با تیم سابقش در ترکیب تیم النصر قرار نگرفته بود و حتی در جمع ۱۸ بازیکن اصلی این تیم قرار نداشت.
*میلان سوشاک، مدافع استرالیایی سپاهان نیز در این مسابقه هم با ماسک محافظ بینی در ترکیب سپاهان قرار گرفته بود.
*در حین پخش این بازی سکوهای خالی ورزشگاه آل مکتوم دوبی بیش از هر چیز به چشم می‌آمد و مورد توجه قرار می‌گرفت.
*گزارشگر این مسابقه در اظهار نظری جالب هنگام پخش مسابقه اشاره‌ای به مصاحبه روز گذشته زلاتکو کرانچار در مورد اهمیت برد الاهلی مقابل الغرافه کرد و با صراحت در مورد تبانی تیم‌های عربی سخن گفت: انگار کرانچار نمی‌داند که در کشورهای عربی امکان تبانی بیشتر از جاهای دیگر است!
*نزدیک به ۵۰ هوادار سپاهانی در ورزشگاه آل مکتوم دوبی حضور داشتند و با پیراهن‌های زرد به تشویق تیم سپاهان می‌پرداختند.
*صدای هواداران اندک تیم النصر که با بلندگوهایی در ورزشگاه مشغول تشویق بودند، در تمام طول مسابقه به گوش می‌رسید.
*در ابتدای نیمه نخست مسابقه صدای اذان در ورزشگاه آل مکتوم دوبی به گوش رسید و اذان مغرب از بلندگوهای این ورزشگاه پخش شد.
*رادومیر جالوویچ بعد از گلی که در نیمه نخست مسابقه به ثمر رساند، به طرف هواداران معدود سپاهانی حاضر در ورزشگاه رفت و شادی خود را با آنها تقسیم کرد.
*زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان در ابتدای مسابقه با حرارت خاصی از کنار خط طولی زمین حرکت می‌کرد اما با گلزنی سپاهان او بر روی نیمکت نشست و با آرامش بازی را تماشا می‌کرد.
*والتر زنگا، سرمربی تیم النصر نیز در دقایق پایانی نیمه نخست با عصبانیت بر سر بازیکنان تیمش فریاد می‌زد و با پایان نیمه نخست نیز عصبانیت او و فریادهایش بر سر بازیکنان النصر ادامه یافت.
*سپاهانی‌ها در نیمه دوم بازی حملات بسیاری بر روی دروازه النصر ایجاد کردند و از ابتدای نیمه دوم بازی در تلاش بودند که تعداد گل‌های خود را افزایش دهند.
*حسین پاپی که پیش از این گفته می‌شد شاید به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی تیمش مقابل النصر به میدان نرود، در نیمه دوم مسابقه به جای جواهیر سوکای به میدان آمد.
*در دقیقه ۶۸ مسابقه رادومیر جالوویچ و جوزپه ماسکارا با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.
*با وجود هشدارهایی که در مورد عمق خط دفاعی سپاهان به کادر فنی این تیم داده شده بود، تیم اصفهانی در این مسابقه هم از عمق دفاع خود ضربه خورد و گل النصر از این طریق به ثمر رسید.
*زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان در دقایق پایانی مسابقه با ناراحتی و افسوس بازی تیمش را تماشا می‌کرد.
*محمد غلامی، مهاجم تعویضی تیم سپاهان در این بازی برای تیمش گلزنی کرد و بعد از گلزنی برای سپاهان به شدت به شادی پرداخت.
*پرچم بزرگ زردرنگی در ورزشگاه آل مکتوم دوبی قرار داشت که هواداران سپاهان هنگام گل محمد غلامی آن را در ورزشگاه به اهتزاز در آوردند.
*احسان حاج‌صفی که طی روزهای گذشته حواشی مختلفی پیرامون این بازیکن وجود داشت، در دقایق پایانی مسابقه به درون زمین مسابقه آمد و به جای خلعتبری در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.
*بازیکنان تیم سپاهان که خود را حذف شده می‌دانستند، در پایان مسابقه با ناراحتی با سایر بازیکنان حریف دست دادند و ناراحتی خود را از حذف خود به این طریق نشان دادند.
دیدار تیم‌های سپاهان و النصر امارات با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم سپاهان به پایان رسید اما سپاهان با توجه به امتیازات اندکش از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها