X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1392, 06:51
کد خبر: 1849
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 0

توتونی: وقتش بود سپاهان آسیا را در اولویت قرار دهد

توتونی: وقتش بود سپاهان آسیا را در اولویت قرار دهد توتونی در رابطه با دیدار سپاهان و النصر در برنامه دیدار برتر شبکه اصفهان اظهار داشت: برد تلخی بود، به رغم اینکه سپاهان ۳ امتیاز بازی را به دست آورد اما موفق به صعود نشد.
وی در خصوص کیفیت فنی بازی گفت: روند کلی بازی روند جالب و قابل قبولی نبود، النصر تیمی است که نشانگر فوتبال کند امارات است. در نیمه اول سپاهان تیم برتر میدان بود اما النصر در نیمه دوم موفق تر بود و بازی متعادل تر دنبال شد.
کارشناس فوتبال اصفهان با اشاره به اینکه تعویض‌های زنگا و کرانچار هر دو جوابگو بود گفت: مربیان کار خود را به درستی انجام دادند اما سپاهان مشکلی داشت که از دید کادرفنی نادیده گرفته شد و آن منطقه راست دفاعی سپاهان است که بارها مورد هجوم النصر قرار گرفت. در دفاع راست سپاهان بیشتر جعفری حضور داشت و احمدی در برگشت ها کند عمل کند و به نظر می رسد این بازیکن در این پست کارایی لازم را ندارد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نتایج تیم‌های ایرانی در رقابت‌های آسیایی گفت: با توجه به تفاوت ساختار فوتبال ایران و کشورهای همسایه این تفاوت در نتایج و کیفیت حضور در مسابقات باشگاههای آسیا قابل مشاهده است.
وی در پاسخ به این سوال که چرا سپاهان لیگ قهرمانان آسیا را اولویت خود ندانسته است بیان داشت: اگر قرار باشد بازی‌ها اولویت بندی شوند سپاهان قطعاً باید آسیا را انتخاب می‌کرد چرا که از قهرمانی در لیگ ایران سیراب شده و این بار نوبت به قهرمانی در آسیاست. زمان آن رسیده که تیم‌های ایرانی نگاه خود را از لیگ داخلی فراتر ببرند.
ادامه داد: اگر به دنبال این پاسخ بگردیم که چرا بایرن مونیخ بعد از این همه توفیق در آلمان به دنبال گواردیولا می رود دلیل این مساله روشن می شود. این تیم نگاهی فراتر از فوتبال آلمان دارد و طبیعتاً ما نیز باید تفکر خود را گسترش بدهیم که البته برای آن به ابزارهای زیادی نیاز داریم.
کارشناس فوتبال اصفهان تصریح کرد: تصور من بر این است که سپاهان امسال از لحاظ بازیکن توشه خوبی برای حضور در سه جبهه نداشت.
وی با اشاره به حضور محمدباقر صادقی در دروازه سپاهان گفت: با توجه به اینکه بازیکنان نیاز به تمرکز دارند کرانچار به گردان استراحت داده است تا این تمرکز ایجاد شود که به نظر می رسد این بهترین تصمیم بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها