X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1392, 12:01
کد خبر: 1850
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 0

چرخابی: عدم یادگیری مناسب و کمبود نفرات کادر فنی عامل های حذف سپاهان بود

چرخابی: عدم یادگیری مناسب و کمبود نفرات کادر فنی عامل های حذف سپاهان بود حسین چرخابی پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: عدم یادگیری مناسب و کمبود نفرات در کادر فنی از جمله دلایل حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا بود.
چرخابی در ادامه اظهار داشت: تیم سپاهان در سه جام حضور داشت این تیم در نیم فصل اول خوب ظاهر نشد سپاهان نفرات خوبی را از دست داد و جانشینان این بازیکنان هم نتوانستند مثل نفرات قبلی باشند.
وی در ادامه اظهار داشت: کریمیان و سید صالحی بازیکنان متعصب از سپاهان رفتند و کلاه کج هم جانشین خوبی برای این دو بازیکن نبود.
چرخابی اظهار داشت: سپاهان برای حضور در سه جام قهرمانی باید 25 بازیکن خوب داشت تا کادر فنی می توانست به برخی از بازیکنان استراحت بدهد.
متاسفانه سپاهانی ها جانشین مناسب برای نویدکیا نداشتند تا از آن بازیکن در برخی از بازی ها استفاده کنند به هر حال سپاهان کمبود بازیکن را احساس می کرد.
چرخابی بیان داشت: سپاهان جزو نادرترین تیم های حرفه ای جهان است چرا که کم ترین کادر فنی را دارد کادر فنی سپاهان از کرانچار، محمود کریمی و یک مربی دروازبانها تشکیل شده است.
وی بیان داشت: به هر حال یک فرد متفکر نمی تواند به تنهایی تصمیم گیرنده خوبی باشد.
وی درباره اختلاف کرانچار با جمشیدیان گفت: اگر جمشیدیان بازیکن خوبی نیست چرا رضایت نامه این بازیکن را در ابتدای فصل ندادند تا به تیم دیگری بپیوندد جمشدیان بیان کرده که مصدوم نیست اما کرانچار می گوید که به خاطر مصدومیت از این بازیکن استفاده نمی کند.
وی درباره عملکرد کرانچار در تیم سپاهان گفت: کرانچار مربی خوبی است و با حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا چیزی از ارزش های وی کم نمی شود اگر کرانچار قصد ماندن در سپاهان را دارد باید تیم خوبی ببندد و کادرش را هم تقویت کند.
وی بیان داشت: سپاهان تیم بزرگی است و اهالی فوتبال از این تیم انتظار دارند که تمرکزشان را روی فینال جام حذفی با پرسپولیس بگذارند تا قهرمان این جام شوند.
گفتنی است، تیم فوتبال سپاهان با این که مقابل تیم فوتبال النصر دبی پیروز شد اما به خاطر نتیجه تساوی دیگر بازی این گروه از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها