X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 تیر 1395, 00:46
کد خبر: 18515
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 23

موضع گیری علیه باشگاه‌های بزرگ به سود کی‌روش نیست

کربکندی: با بازیکنان گمنام هم می‌توان به موفقیت رسید

کربکندی: با بازیکنان گمنام هم می‌توان به موفقیت رسید کربکندی: با بازیکنان گمنام هم می‌توان به موفقیت رسید
سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد که موضع‌گیری سرمربی تیم ملی علیه باشگاه‌های بزرگ به سود او نیست.

به گزارش طوفان زرد،رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اتفاقات چند روز اخیر گفت: من همیشه جزو حامیان کی‌روش بودم و اعتقاد دارم که امکانات لازم باید در اختیار تیم ملی قرار بگیرد. با این حال در ماجراهای اخیر باید حق را به باشگاه‌ها داد، آنها برای بازیکنان هزینه می‌کنند و باید نفرات‌شان را در تمرینات آماده‌سازی در اختیار داشته باشند. این درحالی است که خیلی از تیم‌ها ملی‌پوشان جدید جذب کرده‌اند و آنها نیاز دارند که با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه افزود: بهتر بود جلسه‌ای با حضور کی‌روش و مربیان لیگ برتری برگزار می‌شد و این مشکلات را برطرف می‌کردند. من معتقدم موضع‌گیری علیه باشگاه‌های بزرگ به سود کی‌روش نیست و او نباید با مربیان و باشگاه‌ها مقابله کند.

وی همچنین در مورد عملکرد چهار تیم سرشناس ایران در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی سرمایه‌گذاری زیادی در جذب بازیکن انجام دادند، ‌ولی بودجه باشگاه سپاهان محدود بود و اعتقاد مربی جوان این تیم، استفاده از بازیکنان جوان و گمنام است. سابقه نشان داده که با بازیکنان گمنام هم می‌توان به موفقیت رسید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها