X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 اردیبهشت 1392, 11:58
کد خبر: 1859
خبرنگار: ghalbzard
نظرات: 0

معاون اول رییس جمهور: ساخته نشدن نقش‌جهان برای ما یک ننگ است/ تصویب مصوبه سه‌شیفته شدن ساخت ورزشگاه

معاون اول رییس جمهور: ساخته نشدن نقش‌جهان برای ما یک ننگ است/ تصویب مصوبه سه‌شیفته شدن ساخت ورزشگاه معاون اول رییس جمهور: ساخته نشدن نقش‌جهان برای ما یک ننگ است/ تصویب مصوبه سه‌شیفته شدن ساخت ورزشگاه
معاون اول رئیس جمهور گفت: ساخته نشدن ورزشگاه نقش‌جهان برای ما یک ننگ بود و ما در جلسه هیات دولت تصویب کردیم که ساخت این ورزشگاه در سه شیفت انجام شود.
به گزارش ایمنا، درخواست برای ساخت ورزشگاه نقش‌جهان یکی از خواسته‌های اصلی مردم استان اصفهان در طول سفر رئیس جمهور بود و از میدان امام گرفته تا برنامه حماسه حضور و سایر دیدارهای رئیس جمهور، مردم بارها از احمدی‌نژاد در مورد ساخت ورزشگاه نقش‌جهان تقاضا کردند.
معاون اول رئیس جمهور بامداد امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌های گروهی از مصوبه‌ای برای سه‌شیفته شدن کار ساخت ورزشگاه نقش‌جهان خبر داد و اعلام کرد که ساخت این ورزشگاه باید از سوی وزارت ورزش در سه شیفت کاری انجام شود تا هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.
رحیمی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: ما برای ساخته شدن ورزشگاه نقش‌جهان تلاش بسیاری انجام داده‌ایم و واقعاً یک ننگ برای مردم ماست که این ورزشگاه ساخته نشده است و باید کاری کنیم که این آثار تاریخی تکمیل شود و از تاریخی بودن در بیاید.
وی اضافه کرد: البته تمام تجهیزات و مصالح آن آماده هستند و باید طی دو ماه آینده نصب شوند تا این ورزشگاه به بهره‌برداری برسند
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها