X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 اردیبهشت 1392, 18:37
کد خبر: 1863
خبرنگار: majidsad
نظرات: 0

سپاهان نیمکت خوبی نداشت/ قهرمانی سال گذشته هنر کرانچار بود

سپاهان نیمکت خوبی نداشت/ قهرمانی سال گذشته هنر کرانچار بود سپاهان نیمکت خوبی نداشت/ قهرمانی سال گذشته هنر کرانچار بود
ملی‌پوش و بازیکن سابق سپاهان گفت: سپاهان روی نیمکت از بازیکنان خوبی که بتوانند تاثیرگذار باشند بی‌بهره بود.
محسن یزدخواستی اظهار کرد: حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا چندین دلیل داشت که یکی از آنها خستگی بازیکنان پس از بازی با استقلال و دیگری انجام بازی‌های فشرده لیگ بود که منجر به از دست رفتن توان بازیکنان سپاهان شد.
وی در پاسخ به این سوال که انجام بازی‌های فشرده در لیگ‌های معتبر اروپایی نیز وجود دارد، اضافه کرد: این صحیح است که در کشور‌های اروپایی نیز بازی‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شود اما در این کشورها بازیکنان از امکانات بسیاری برخوردار هستند و در صورتی که قصد داشته باشیم انجام بازی‌ها در کشورهای اروپایی را با کشور خودمان مقایسه کنیم باید تمام امکانات آنها را با کشور خودمان مقایسه کنیم.
ملی‌پوش سابق سپاهان با اشاره به نیمکت ذخیره‌های سپاهان تصریح کرد: این تیم از بازیکنان خوبی روی نیمکت که بتوانند در مواقع حساس و در سه جام به کمک تیم بیایند سود نمی‌برد.
وی ادامه داد: خط دفاعی سپاهان به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد و بازیکنی مانند حاج صفی از یک بازیکن معمولی نیز ضعیف‌تر ظاهر شد.
یزدخواستی تاکید کرد: زمانی که بازیکنان ظرفیت بزرگی ندارند و به رتبه‌ای از بازی می‌رسند که گنجایش آن وجود ندارد با خراب شدن بازیشان تأثیر مستقیم در بازی تیم می‌گذارند.
وی اضافه کرد: دفاع راست سپاهان سردرگم بازی می‌کند و مدافعان وسط این تیم نیز در دفاع خطی مشکل دارند.
ملی‌پوش سابق سپاهان گفت: نیمکت ضعیف و فشردگی بازی‌های سپاهان را می‌توان از دلایل باخت سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد اما باید بگویم با وجود مشکلاتی که سپاهان داشت این تیم تا به اینجای کار نیز عملکرد خوبی را از خود نشان داد.
وی با بیان اینکه دست سرمربی این تیم روی نیمکت خالی است، اظهار کرد: سال گذشته نیز که سپاهان در رقابت‌های لیگ به مقام قهرمانی دست پیدا کرد به دلیل هنر کرانچار بود.
پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به اشتباه حاج صفی در بازی برابر داماش گیلان، تاکید کرد: گمان نمی‌کنم این بازیکن عمدی در کارش بود، بازیکنان در یک لحظه ممکن است دچار تصمیم اشتباه شوند.
وی ادامه داد: حاج صفی نیز به دلیل اینکه بازیکن جوانی است باید در تفکراتش تجدید نظر کند تا بتواند در آینده رشد خوبی داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها