X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 تیر 1395, 11:59
کد خبر: 18649
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 22

عدم رضایت ذوب آهن برای معاوضه دو بازیکن

ذوب آهن معامله با سپاهان را به هم زد

ذوب آهن معامله با سپاهان را به هم زد ذوب آهن معامله با سپاهان را به هم زد
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری ایمنا، هر یک از 2 تیم لیگ برتری فوتبال اصفهان در حال حاضر برای ادامه همکاری با یکی از مهاجمان تحت قرارداد خود به بن‌بستی گرفتار آمده‌اند که برای برون‌رفت از آن چاره‌ای نمی‌یابند.
سپاهان هرچند رسماً لوسیانو پریرا را در لیست مازاد پُرحرف و حدیث خود قرار نداد اما علاقه‌ای هم برای حفظ این بازیکن برزیلی ندارد. از مدت قرارداد شیمبا با سپاهان هنوز یک فصل دیگر باقی است اما عبدالله ویسی تمایل دارد تا این مهاجم 32 ساله و همچنین لئوناردو پادوانی را با خریدهای جدیدی جایگزین کند که از قضا هموطن این 2 بازیکن هستند. در واقع، سهمیه بازیکنان خارجی سپاهان با خرید بازیکنان جدید تکمیل شده است و دیگر جایی برای شیمبا و پادو نیست. پریرا اما تمایلی به فسخ قرارداد با سپاهان ندارد و همین موضوع وضعیت ادامه همکاری 2 طرف را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.
تقریباً عکس این وضعیت در مورد رابطه ذوب‌آهن و مسعود حسن‌زاده صادق است. از مدت قرارداد این مهاجم 25 ساله با ذوب‌آهن هم 2 فصل دیگر باقی مانده اما این بازیکن که از نیمکت نشینی‌های زیاد به تنگ آمده مایل به جدایی از تیم اصفهانی است. باشگاه مشکلی با جدایی حسن‌زاده ندارد اما از آنجا که نمی‌خواهد او را مفت و مسلم از دست بدهد 800 میلیون تومان به عنوان پول رضایت‌نامه این بازیکن تعیین کرده است. از بین مشتریان به نسبت زیاد این مهاجم نیمکت‌نشین تا به امروز تنها ماشین‌سازی برای پرداخت این مبلغ سنگین اعلام آمادگی کرده است اما خود حسن‌زاده به حضور در این تیم تازه لیگ برتری شده رغبت نشان نداد تا معامله 2 باشگاه اصفهانی و تبریزی به خاطر نارضایتی بازیکن به هم بخورد.
سپاهان برای برون‌رفت 2 باشگاه از بن‌بست نسبتاً مشابهی که در آن گیر کرده‌اند راه‌حل جالبی به همشهری خود ارائه کرد که البته برخلاف انتظار با استقبال ذوب‌آهن مواجه نشد. سپاهان پیشنهاد داد تا این 2 مهاجم با هم معاوضه شوند تا هم حسن‌زاده با جدایی از ذوب‌آهن شرایط تازه‌ای را در تیم جدیدش تجربه کند و هم سپاهان با خوبی و خوشی از شیمبا جدا شود.
پیشنهاد سپاهان در حالی از سوی ذوب‌آهن رد شد که اتفاقاً این خود ذوبی‌ها بودند که در ابتدا برای استخدام پریرا از خود تمایل نشان دادند و به این موضوع هفته گذشته در خبرگزاری ایمنا هم اشاره شد. حال معلوم نیست که چرا با وجود علاقه ذوب‌آهن به جذب شیمبا و چراغ سبز سپاهان برای معاوضه این بازیکن برزیلی با مهاجم نیمکت‌نشین تیم همشهری، ذوبی‎‌ها تن به این مبادله ندادند آن هم در حالی که دست‌کم در ظاهر مشکلی با جدایی حسن‌زاده ندارند.
به این ترتیب و پس از مخالفت ذوب‌آهن با پیشنهاد سپاهان داستان‌های دنباله‌دار حسن‌زاده و شیمبا در نقل و انتقالات تابستانی به سرانجام نرسید و همچنان ادامه پیدا کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها