X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 اردیبهشت 1392, 19:32
کد خبر: 1867
خبرنگار: majidsad
نظرات: 3

كلاه‌كج:سپاهان مار زخمي است

كلاه‌كج:سپاهان مار زخمي است كلاه‌كج:سپاهان مار زخمي است
اين روزها بازيكنان پرسپوليس با جديت خاصي تمرينات‌شان را دنبال مي‌كنند تا بتوانند در اين وقفه چند روزه ليگ خودشان را به بهترين شرايط ممكن برسانند و به خوبي آماده مصاف با سپاهان در فينال جام‌حذفي شوند.عادل كلاه‌كج، هافبك اين تيم معتقد است كه ديدارشان در هفته سي‌وسوم مسابقات و با ملوان انزلي مي‌تواند يك ديدار تداركاتي خوب جهت آماده‌سازي‌شان براي رويارويي با زردپوشان اصفهاني شود.
از شرايط تيم‌تان برايمان بگو.
در چند روز گذشته تمرينات خوب و منظمي را انجام داديم و به لحاظ بدني توانسته‌ايم به شرايط خوبي برسيم. در كنار انجام تمرينات بدني، كارهاي تاكتيكي را هم مرور مي‌كنيم. يك بازي تداركاتي برابر پيكان انجام داديم و قرار است امروز هم به مصاف سايپا برويم.
البته پرسپوليسي‌ها بيشتر از اينكه دنبال آماده‌سازي براي بازي با ملوان باشند به فكر ديدار با سپاهان در فينال جام‌حذفي هستند. اينطور نيست؟
درست است كه در ليگ هيچ شانسي نداريم اما اينطور نيست كه بخواهيم انگيزه‌اي براي ديدار با ملوان نداشته باشيم چرا كه به دنبال اين هستيم تا ليگ را با كسب يك جايگاه مناسب به پايان برسانيم.ضمن اينكه اين بازي مي‌تواند ما را به خوبي آماده مصاف با سپاهان بكند.
فينال جام‌حذفي تنها راه پرسپوليسي‌ها براي آسيايي شدن است و ديگر نبايد اين فرصت را از دست بدهند.
دقيقا همينطور است. ما براي رسيدن به فينال جام‌حذفي راه بسيار سخت و دشواري را پشت سر گذاشتيم. شكست ذوب‌آهن در اصفهان و داماش گيلان در رشت، كار آساني نبود. حالا كه با اين سختي به فينال رسيده‌ايم نبايد اين فرصت را از دست بدهيم.
پيش‌بيني‌ات از اين بازي چيست؟
يك بازي فوق‌العاده سخت را براي هر دو تيم پيش‌بيني مي‌كنم. البته با توجه به برگزاري اين ديدار در ورزشگاه آزادي، شانس ما براي كسب عنوان قهرماني بيشتر از سپاهان است. مطمئن هستم كه سپاهاني‌ها در اين ديدار با ورزشگاهي مملو از تماشاگر مواجه خواهند شد و جشن قهرماني‌مان را در حضور 100هزار هوادار برگزار خواهيم كرد.
فكر مي‌كني در 90 دقيقه چهره قهرمان جام‌حذفي مشخص شود يا اينكه بازي به وقت‌هاي اضافه كشيده مي‌شود؟
اميدوارم كه بازي به وقت‌هاي اضافه كشيده نشود. انگيزه بسيار زيادي براي اين ديدار داريم و شك ندارم كه با حمايت هزاران هوادار، كار سپاهاني‌ها را در همان 90 دقيقه تمام مي‌كنيم و اجازه نمي‌دهيم كه بازي به وقت‌هاي اضافه كشيده شود. بايد حسابي حواس‌مان را جمع كنيم چرا كه اين ديدار آخرين فرصت ما براي آسيايي شدن و خوشحال كردن هواداران‌مان است.
البته شايد اگر سپاهان قهرماني در ليگ را از دست نمي‌داد كارتان براي قهرماني در جام‌حذفي راحت تر مي‌شد.
اين هم از شانس و اقبال بد ما بود كه سپاهان در يك چنين بازي حساسي بازنده شد و قهرماني را از دست رفته ديد. حالا آنها مانند يك مار زخمي هستند و قطعا مي‌آيند تا قهرمان شوند و به جاي قهرماني در ليگ، اين جام را به هواداران‌شان هديه بدهند.واقعا از شكست سپاهان برابر داماش ناراحت شدم چون اين تيم استحقاق اين را داشت كه با اقتدار قهرمان شود. البته هنوز هم شانس دارد اما آنقدر كم است كه خود سپاهاني‌ها هم اميدوار به قهرماني نيستند. دوست داشتم سپاهان قهرمان ليگ شود.
درست است كه يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد داري اما اخباري پيرامون جدايي‌‌ات از اين تيم و در فصل آينده شنيده مي‌شود. آيا واقعا تصميم به جدايي داري؟
واقعا براي يك بازيكن زشت است كه بخواهد قبل از پايان ليگ درخصوص فصل آينده‌اش صحبت كند، خصوصا براي بازيكنان دو تيم استقلال و پرسپوليس، چرا كه هر بازيكني آرزوي حضور در اين دو تيم را دارد.
مي‌گويند كه زلاتكو كرانيكار سرمربي فصل آينده پرسپوليس است و بدون شك اگر اين اتفاق رخ بدهد رفتن تو حتمي مي‌شود.
چرا؟
چون در نيم‌فصل دوم و به خاطر اينكه از سوي اين مربي به بازي گرفته نشدي سپاهان را ترك كردي.
اتفاقا من عاشق كرانيكار هستم و مشكلي با اين مربي ندارم و اگر هم از سپاهان رفتم فقط به اين دليل بود كه به شرايط بهتري برسم. ضمن اينكه هنوز آقا يحيي سرمربي پرسپوليس هستند و با توجه به اينكه ايشان تيم را به فينال جام‌حذفي رسانده‌اند بعيد مي‌دانم تغيير و تحولي صورت بگيرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها