X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 تیر 1395, 13:27
کد خبر: 18698
خبرنگار: khani
نظرات: 39

برای لیگ شانزدهم

سپاهان با دو بازیکن بسته می‌شود

سپاهان با دو بازیکن بسته می‌شود سپاهان با دو بازیکن بسته می‌شود
سپاهان ویسی با یکی، دو بازیکن دیگر بسته می شود.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، عبدالله ویسی پس از قهرمانی با استقلال خوزستان و ورود به اصفهان با خرید‌های جدید به دنبال ترمیم نقاط ضعف و آماده کردن یک تیم کامل برای لیگ شانزدهم می باشد.

تیم سپاهان که در لیگ پانزدهم با حاشیه‌های فراوانی روبرو بود و موفق نشد در این دوره از مسابقات برای قهرمانی بجنگد و در نهایت فصل را با رتبه نهم پشت سر گذاشت، به سرعت دست به تغییرات گسترده ای در کادر فنی خود را زد. عبدالله ویسی با ورود به سپاهان فهرست بازیکنان داخلی مورد انتظار خود را در اختیار مسئولان سپاهان قرار داد و خود هم به مانند قبل برای پیدا کردن استعدادهایی نظیر خسوس دروازه‌بان فصل گذشته استقلال خوزستان راهی برزیل و دیگر کشورها شد. سفرهایی که می تواند سورپرایز های ویژه ای به همراه داشته باشد.
بازیکنان خروجی باشگاه سپاهان تا اینجا عبارتند از: رحمان احمدی(دروازه‌بان)، شهاب گردان(دروازه‌بان)، فوزیل موسایف(هافبک تدافعی)، هادی عقیلی(دفاع وسط)، عبدالله کرمی(دفاع وسط)، محمدرضا خلعتبری(هافبک مهاجم)، حبیب گردانی(دفاع چپ) و وریا غفوری(دفاع راست).

احتمالا طی روزهای آتی جدایی امین منوچهری (مهاجم نوک) هم از این تیم قطعی خواهد شد. بازیکن دیگر که صحبت‌هایی در مورد جدایی اش به گوش می‌رسید محرم نویدکیا(هافبک بازیگردان) است،که پس از صحبت‌هایی که در برنامه نود داشت، مورد خشم مسئولان اصفهانی قرار گرفته است. البته انتشار این خبر با واکنش تند هواداران سپاهان همراه بود و بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن از جمع زردپوشان جدا شود.

تا اینجای فصل نیز سپاهان دنیل نوروزی (دفاع چپ، سهمیه خارجی) بازیکن دورگه ایرانی-دانمارکی، سیدینهو برزیلی (هافبک تهاجمی ، سهمیه خارجی) ، لی اولیویرا (دروازه‌بان، سهمیه خارجی)، محمود قائد رحمت (هافبک، سهمیه لیگ یک)، موسی کولیبالی(دفاع وسط، سهمیه لیگ برتر)، جلال الدین علی‌محمدی(هافبک، سهمیه لیگ برتر)، طالب ریکانی (هافبک تهاجمی)، عماد میرجوان (مهاجم نوک، سهمیه لیگ یک) و پدرو هنریکه اولیویرا ( مهاجم دورگه برزیلی– سهمیه آسیایی) و مهرداد محمدی(مهاجم – سهمیه لیگ برتر) را به خدمت گرفته است.

ضمن اینکه شجاع خلیل‌زاده نیز پس از اتمام دوران سربازی خود به تیم سپاهان بازگشته و زوج کولیبالی در عمق خط دفاعی سپاهان خواهد بود.

از بازیکنان فصل گذشته نیز امید جهان عالیان، سعید قائدی فر، حسین پاپی، حسین فاضلی، محمدعلی احمدی، رسول نویدکیا،علی غلامی به عنوان سهمیه بزرگسالان و مهدی امینی زازرانی، وحیدنجفی دمیرچی، میلاد سرلک، محمد روشندل، رضا میرزائی، فریدنجات پاشاکی، رضا اسدی، حامد بحیرایی، علی احمدی، عارف غلامی، علی هزامی به عنوان سهمیه زیر 23 سال به فعالیت خود در این تیم ادامه خواهند داد.

گفتنی است هنوز تکلیف پادوانی و لوسیانو پریرا که در لیست مازاد سپاهان قرار دارند مشخص نشده است. علی کریمی هافبک جوان و آینده دار این تیم در حال جدایی و پیوسن به تیم دیناموزاگرب می‌باشد و هنوز تکلیف محرم نویدکیا برای فصل آینده مشخص نشده است.

سپاهان تا اینجا قرارداد 20 بازیکن بزرگسال را نهایی کرده است و یک بازیکن دیگر جای خالی دارد که به احتمال زیاد به محرم نویدکیا اختصاص داده خواهد شد. یازده بازیکن زیر 23 سال نیز با این تیم قرارداد دارند که باید دید اسامی کدام افراد برای لیگ شانزدهم توسط ویسی رد خواهد شد و کدامشان در رده‌های پایه ادامه خواهند داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها