X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 تیر 1395, 15:30
کد خبر: 18711
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 5

خلعتبری سپاهان را به شکایت تهدید کرد

تابش: هیچ صحبتی در ارتباط با مصاحبه خلعتبری ندارم

تابش: هیچ صحبتی در ارتباط با مصاحبه خلعتبری ندارم تابش: هیچ صحبتی در ارتباط با مصاحبه خلعتبری ندارم
در حالی که طی روزهای اخیر محمدرضا خلعتبری در مصاحبه با برخی رسانه‌ها سپاهان را تهدید به شکایت کرده مسئولان این باشگاه واکنش خاصی نسبت به این جریان ندارند.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در روزهای گذشته محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان در مصاحبه‌ای با برخی از رسانه‌ها اعلام کرده که 30 درصد از مطالباتش هنوز از سوی باشگاه سپاهان وصول نشده و در صورت عدم وصول مطالبات طی روزهای آینده به کمیته انضباطی شکایت می‌کند.

مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره صحبت‌های خلعتبری مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان مبنی بر شکایت از این باشگاه در ارتباط با عدم پرداخت 30 درصد از مطالباتش اظهار داشت: هیچ صحبتی در ارتباط با این مسئله ندارم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره انحلال تیم واترپلوی سپاهان افزود: با توجه به بودجه‌ای که امسال تخصیص یافته شرایط برای ادامه کار تیم واترپلو سپاهان فراهم نبوده است.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود باشگاه سپاهان برای جذب اسپانسر واترپلو رایزنی‌هایی صورت داده، خاطرنشان کرد: هیچ رایزنی نداشته‌ایم و امسال بر اساس تصمیمات باشگاه سپاهان تیم واترپلو ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها