X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اردیبهشت 1392, 17:47
کد خبر: 1875
خبرنگار: محمدسپاهانی
نظرات: 0

ابراهیمی: حاج‌صفی شرافتش را به فوتبال نمی‌فروشد/ فولاد در شرایط خوبش باشد استقلال را می‌برد

ابراهیمی: حاج‌صفی شرافتش را به فوتبال نمی‌فروشد/ فولاد در شرایط خوبش باشد استقلال را می‌برد ابراهیمی: حاج‌صفی شرافتش را به فوتبال نمی‌فروشد/ فولاد در شرایط خوبش باشد استقلال را می‌برد
امید ابراهیمی هافبک دفاعی سپاهان توضیحات کاملی از شرایط باشگاهش می دهد. آنها هنوز به لیگ و فولاد امیدوارند.
شرایط تیم بعد از حذف از لیگ قهرمانان چطور است؟
ما تمام تلاش خود را کردیم. آنجا هم از جان مایه گذاشتیم تا آبرو داری کنیم. البته ما امید داشتیم که الاهلی بازی خود را ببرد اما این اتفاق نیفتاد. با اینحال ما باز هم تلاش می کنیم که بازی بعد خود را هم ببریم تا با حداکثر امتیاز حذف بشویم.
ممکن است الاهلی به تیم حریفش راه داده باشد؟
الاهلی تیم قدرتمندی است. اگر می خواست ببرد می توانست بازی را ببرد. من نمی دانم با تیم اولش بازی کرده یا تیم دومش. اما به هر حال ما حذف شدیم و یکی از مهمترین علل حذف ما فشار بیش از حد روی ساق های بازیکنان بود و دیگری فشردگی بازی ها. شاید اگر خستگی نبود نتایج دیگری ورق می خورد.
بازی استقلال و فولاد شاید برای شما خیلی مهم باشد آیا اینطور است؟
بله خب ما بعد از شکست مقابل داماش امیدمان به این بازی است. شرایط سختی داریم اما فولاد پتانسیل بالایی دارد و فکر کنم اگر روز خوبش باشد می تواند استقلال را ببرد.
از بازی با داماش بگو؟
بازی عجیبی بود با اینکه ۲-صفر عقب بودیم اما خیلی شانس گل داشتیم. اگر توپ خلعتبری گل می شد نتیجه عوض می شد. البته چمن مصنوعی هم بی تاثیر نبود چرا که چمن باعث شد که توپ بپرد و به ساق خلعتبری خورد و گل نشد... شاید اگر زمین چمن مصنوعی نبود آن توپ گل می شد. ما همه تلاش خود را کردیم. شکست خیلی تلخی بود و فکر کنم هیچوقت از یادمان نرود.
قراردادت با سپاهان چگونه است با توجه به حرف و حدیث هایی که در مورد رفتنت است؟
من سال اولی که به سپاهان آمدم قراردادم با این تیم ۳ساله بود و در پایان این فصل تمام می شود. تا این لحظه هیچ پیشنهاد موثقی نداشتم و همه در حد حرف و حدیث بوده است. در حال حاضر تمام تمرکزم روی سپاهان است تا بتوانیم با انجام بازی های خوب حداقل ۲ جام را کسب کنیم.
ماجرای احسان حاج صفی را چطور ارزیابی می کنی؟
من خیلی ناراحتم که عده ای به خودشان اجازه می دهند که در مورد احسان اینطوری فکر می کنند. قبل از بازی خیلی از روزنامه ها زده بودند که احسان از استقلال پیشنهاد دارد و همین موضوع حساسیت را روی احسان بالا برده بود. او در طول بازی خیلی در تلاش بود که اشتباه نکند و به دنبال بهترین بازی خودش بود اما خب نشد. من دوست نزدیک احسانم و می دانم که او با تمام وجودش بازی کرده است و هنوز از این موضوع ناراحت است. حتی آقا محرم که با او حرف می زد تا از دلش در بیاورد اما احسان باز هم ناراحت بود. من او را می شناسم و از ته قلبم می گویم که او کسی نیست که شرافتش را به فوتبال بفروشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها