X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 تیر 1395, 10:26
کد خبر: 18751
خبرنگار: hamed
نظرات: 18

احسان ؛ زرد یا آبی؟

حاج صفی به جمع طلایی پوشان باز می گردد؟

حاج صفی به جمع طلایی پوشان باز می گردد؟ حاج صفی به جمع طلایی پوشان باز می گردد؟
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، درحالی که در روزهای اخیر بازار داغ نقل و انتقالات همه تب و تاب خود را به یک بازگشت جنجالی اختصاص داده است حواشی و اتفاقات زیادی از پس این دوراهی انتقال به گوش می رسد.انتقالی که بدون شک پیرامون احسان حاج صفی و دوراهی اصفهان - تهران چرخ می خورد.
سال گذشته پس از گذشت پنج - شش هفته از ابتدای لیگ، احسان حاج صفی با پیشنهاد اروپایی تیم fsv فرانکفورت مواجه شد و باتوجه به بندی که در قرارداد وی موجود بود، احسان راهی بوندس لیگای 2 شد، هافبک چپ پایی که در زمان اندک حضورش با درخشش خیره کننده خود، طلایی پوشان را در صدر جدول تحویل کادرفنی و هواداران داده بود.
نتایج ضعیف سپاهان در ادامه اما سبب شد که همه اذهان به کلیدی بودن نقش وی بیش از پیش اشاره کنند؛ لکن حاج صفی که فصل شاید نه چندان خوبی را در تیم اروپایی خود سپری کرده بود، با سقوط fsv به دسته پایین تر از این تیم جدا شد و طبق گفته مدیر برنامه هایش به دنبال یک تیم خوب اروپایی برای فصل بعد است و البته تمام حواشی از جایی آغاز می شود که قرار است اگر تیم مناسبی برای او مهیا نشد برای فصل بعد به لیگ برتر بازگردد.
در روز های اخیر این خبر بازگشت، قوت بیشتری به خود گرفته، و تمام حواشی آن هم از جاده اصفهان-تهران سرچشمه می گیرد. شاید استارت این موضوع پس از انتخاب ویسی بعنوان سرمربی سپاهان و حضور وی در تمرین تیم ملی شکل گرفت، جایی که صحبت های خصوصی میان او و احسان حاج صفی رد و بدل شد و شاید این صحبت ها وقتی جدی تر قلمداد می شود که عبدالله، یک جای خالی در تیم خود برای احسان نگه داشته، گرچه مانند رقیب استقلالی خود زیاد درگیر حواشی این انتقال بزرگ نشده است.
اما از سمت دیگر هم علیرضا منصوریان که به شدت در پی شکار این شاه ماهی است، در اقدامی خاص بیان کرده که هواداران نگران نباشند، احسان به ایران بیاید در فرودگاه او را جذب می کنیم و در آخرین شایعات بدست آمده هم از پیشنهاد 2 میلیاردی حاج صفی به آبی پوشان در محافل خبری گفته می شود رقمی که درصورت صحت آن بدون شک احسان را گران ترین بازیکن فصل نقل و انتقالات خواهد کرد ؛ اما همه این ها شایعاتی است که نه هیچ کدام را می توان رد کرد و نه به آسانی پذیرفت.
از همه این شایعات و اخبار که بگذریم صفحه شخصی هافبک طراح تیم ملی نیز قابل تامل است، اتفاقی که در دو سه روز اخیر توسط حاج صفی انجام شده، او تمام پست های صفحه اینستاگرام خود را پاک کرده و البته عکس پروفایل او که خوشحالی با لباس سپاهان است شاید تنها نقطه روشن این اقدام ابهام آمیز باشد.
باید دید آیا احسان، همچنان بر مصاحبه های گذشته اش مبنی بر این که در ایران فقط با لباس سپاهان بازی می کند پایبند است یا باید برای دومین فصل پیاپی حاح صفی را با رنگ آبی اما این بار از نوع استقلال تهران ببینیم ؟
شاید هم یک پیشنهاد اروپایی پایانی خوب و روبه پیشرفت برای احسان و البته دراماتیک برای فیلم "حاج صفی ؛ زرد یا آبی؟" باشد.
حاج صفی به جمع طلایی پوشان باز می گردد؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها