X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اردیبهشت 1392, 17:49
کد خبر: 1876
خبرنگار: محمدسپاهانی
نظرات: 0

فراخوان باشگاه سپاهان برای بازی فینال/ از سپاهان به عنوان غرور فوتبال شهرستان‌ها حمایت کنید

فراخوان باشگاه سپاهان برای بازی فینال/ از سپاهان به عنوان غرور فوتبال شهرستان‌ها حمایت کنید در این اطلاعیه آمده است: یک بار دیگر در فصل جاری رقابت های فوتبال ایران، تهران پایتخت ایران زمین بار دیگر میزبان تیمی از دیار پایتخت فرهنگ و فوتبال ایران است.
رقابتی جذاب و دیدنی با حضور ستاره های طلایی و سرخ کشورمان که قطعاً برای همه ایرانیان تماشایی و جذاب خواهد بود.
اما این بار تهران علاوه بر میزبانی از سپاهان، می تواند میزبان بزرگ ترین گردهمایی مشترک هواداران، دوستداران، یاوران و همپیمانان سپاهانی در خارج از شهر اصفهان و همین‌طور هواداران سایر تیم های شهرستانی میهن عزیزمان باشد.
به همین مناسبت از همه هواداران و دوستداران خود در سراسر میهن پرگهرمان، سپاهانی های شهر تهران و هواداران و دوستداران تیم های شهرستانی همه خطه های ایران دعوت می کنیم تا در این روز یکپارچه و یک صدا از سپاهان، به عنوان غرور فوتبال شهرستان های ایران و نماد خودباوری فوتبال شهرستانی حمایت کنند تا جام حذفی باشگاه های ایران متعلق به فوتبال قدرتمند و غیر قابل انکار شهرستان های ایران شود.
همینطور از همه هواداران متعصب در شهر اصفهان می خواهیم روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه، فاصله شهرهای اصفها و تهران را با حضور گسترده و پرچم های طلایی شان به رنگ سپاهان مزین کنند و شاهد حضور پرشور و پر تعدادشان در ورزشگاه آزادی باشیم. باشد که بار دیگر خورشید طلایی در آزادی طلوع کند. وعده ما یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۲، ورزشگاه آزادی تهران. طوفانی در راه است، همتی می طلبد....
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها