X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اردیبهشت 1392, 17:50
کد خبر: 1877
خبرنگار: محمدسپاهانی
نظرات: 1

خوروش:‌ حداکثر 10 هزار هوادار مي‌توانيم به آزادي بياوريم

خوروش:‌ حداکثر 10 هزار هوادار مي‌توانيم به آزادي بياوريم خوروش:‌ حداکثر 10 هزار هوادار مي‌توانيم به آزادي بياوريمرسول خوروش درباره برنامه‌ريزي‌ باشگاه سپاهان براي حضور هوادارانش در فينال جام حذفي با توجه به اينکه امکان اختصاص نيمي از سکوهاي استاديوم آزادي به هواداران اين تيم وجود دارد، گفت: طبق قانون نيمي از سکوهاي ورزشگاه آزادي در اين مسابقه بايد در اختيار سپاهان باشد اما ظاهرا طبق آيين‌نامه مسابقات يا توافقي که در جلسات حضوري انجام شده، اگر تعداد تماشاگران سپاهان کمتر از اين فضا باشد، سکوها خالي نمي‌مانند.
وي با بيان اينکه سپاهان حداکثر مي‌توانند 10 هزار هوادار را از اصفهان به تهران بياورند، گفت: امکان اينکه بتوانيم 50 هزار تماشاگر از اصفهان بياوريم وجود ندارد و حداکثر 10 هزار نفر هوادار سپاهان مي‌توانند به استاديوم بيايند. در آن صورت نمي‌شود سکوها خالي باشد،‌ آن وقت مردم پشت‌ درها بمانند، بنابراين احتمالا تماشاگران پرسپوليس آن بخش‌ها را پر کنند.
سرپرست تيم سپاهان با بيان اينکه تمرکز تيمش فعلا فقط معطوف به بازي الغرافه است، گفت: البته هنوز برنامه‌ريزي کامل براي حضور سپاهان در فينال جام حذفي نکرديم و فعلا روي بازي با الغرافه متمرکز شديم. درست است که سپاهان متاثر از برنامه‌ريزي‌هاي ليگ شد و شرايط سختي را تحمل کرد تا اينکه بالاخره از ليگ قهرمانان آسيا کنار رفت اما بازيکناني که 10 ارديبهشت در بازي با الغرافه به ميدان مي‌روند، با تمام وجود بازي خواهند کرد.
خوروش در پاسخ به اين سوال که آيا زلاتکو کرانچار از بازيکنان ذخيره سپاهان در بازي با الغرافه استفاده مي‌کند، گفت: ممکن است به جهت استراحت دادن به برخي از مهره‌هاي اصلي که بتوانند آمادگي بالايي براي فينال جام حذفي داشته باشند، تعداد قابل توجهي از بازيکنان ذخيره و جوان سپاهان که کيفيت بالايي هم دارند، مقابل الغرافه بازي کنند، چون منطقي نيست که اکثر بازيکنان اصلي بخواهند در اين بازي خسته شوند. به هر حال همه چيز بستگي به نظر سرمربي تيم دارد.
وي درباره وضعيت مصدومان تيمش نيز خاطرنشان کرد: محرم نويدکيا، بولکو و حسين پاپي مصدومان ما هستند که مقابل النصر هم بازي نکردند. آسيب‌ديدگي اين بازيکنان هنوز کاملا برطرف نشده اما روند بهبودي‌شان خوب است و اميدواريم تا فينال جام حذفي به آمادگي مطلوبي برسند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها