X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1395, 12:50
کد خبر: 18793
خبرنگار: HSH
نظرات: 9

هواداران همه چیز را می‌دانند

کریمی: به سپاهان تعهد داده‌ام و زبانم بسته است

کریمی: به سپاهان تعهد داده‌ام و زبانم بسته است کریمی: به سپاهان تعهد داده‌ام و زبانم بسته است
هافبک سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: يک سرى حرف‌ها در دل من مانده است كه به دليل تعهدى كه باشگاه سپاهان از من گرفته است نمى‌توانم بگويم و زبانم بسته است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، امیرحسین کریمی در گفتگو با ایمنا، درباره فسخ قراردادش با سپاهان اظهار داشت: من از بچگى در سپاهان رشد كردم و در اين تيم بزرگ شدم. سپاهان و هوادارانش كه براى من بسيار زحمت كشيدند را هيچگاه فراموش نمى‌كنم. يک سرى حرف‌ها در دل من مانده است كه به دليل تعهدى كه باشگاه سپاهان از من گرفته است نمى‌توانم بگويم و زبانم بسته است.
وی افزود: البته همه هواداران خودشان مى‌دانند كجا چه خبر است و در این مدت چه مسائلى گذشته است. آنها مى‌دانند من سپاهان و هوادارنش را دوست داشتم و دارم اما مسائلی پیش آمد که نمی‌توانم بگویم.
هافبک سابق سپاهان در ارتباط با اینکه گفته می‌شود با سرمربی سپاهان مشکل داشته است و دلیل جدایی‌اش او بوده است خاطرنشان کرد: در هر صورت همه اتفاقات دست به دست هم داد كه متأسفانه به دليل كه تعهدى كه از ترس آنها دادم نمى توانم يک سرى مسائل را بيان كنم.
کریمی در ارتباط با تیم جدیدش گفت: چهار، پنج پيشنهاد داشتم كه به احترام كمالوند با هيچكدام مذاكره نكردم و فقط منتظر بودم او براى من تصميم بگيرد.
وی ادامه داد: پارسال به صورت قرضى به تيم خوب گسترش فولاد رفتم و در خدمت آقاى كمالوند بودم، امسال هم تيم واقعاً خوب بسته شده است و شرايط كسب سهميه دارد. قبل از اينكه به اين تيم بروم خيلى به اين مسائل فكر كردم اما فقط به خاطر كمالوند به گسترش فولاد رفتم. در چند روز گذشته يک سرى شايعات در مورد مذاكره من با ساير تيم‌ها شنيده مى شد اما من فقط منتظر بودم كمالوند به ايران بازگردد و هيچ دليل ديگرى نداشت.
هافبک جدید گسترش فولاد افزود: هرجا كه باشم براى هر سپاهانى و هوادار سپاهان آرزوى موفقيت مى‌كنم و انشاءالله كه تيمشان نتيجه بگيرد. من چون سپاهانى هستم خير اين تيم را مى‌خواهم و اميدوارم كه موفق باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها