X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1395, 22:06
کد خبر: 18818
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 15

بها دادن به جوانان و کنار گذاشتن اکثریت با تجربه ها

ویسی و تجربه استقلال خوزستان در سپاهان

ویسی و تجربه استقلال خوزستان در سپاهان ویسی و تجربه استقلال خوزستان در سپاهان
ویسی برای سپاهان لیگ شانزدهم همان نسخه استقلال خوزستان لیگ پانزدهم را تجویز کرد؛ وداع با پیرمردها!

به گزارش طوفان زرد و به نقل از آی اسپورت،عبدالله ویسی همان تجربه اش در استقلال خوزستان لیگ های چهاردهم و پانزدهم را در سپاهان تکرار کرد. او در ابتدای لیگ چهاردهم، همه بازیکنان مسن و سابقا ستاره را به استقلال خوزستان برد. در این قاب امثال ایمان مبعلی، عادل کلاه کج، محمدرضا مهدوی، میثم بائو، اصغر کاردوست، پرویز کریمی، مهدی سیدصالحی و چند نفر دیگر به این تیم پیوستند. استقلال خوزستان با این مردان باتجربه از ابتدا تا انتهای فصل جزو تیمهای قعرنشین بود و درنهایت برای ماندن در لیگ برتر متوسل به تبصره پلی آف شد. در لیگ پانزدهم، ویسی همه این بازیکنان را از تیمش بیرون کرد و تصمیم گرفت بازیکنان جوان، گمنام و لیگ یکی را به تیمش بیاورد. بدین ترتیب بود که برای اولین بار نام امثال پیمان شیرزادی، عقیل کعبی، حسن بیت سعید، فرشاد جانفزا، دانیال ماهینی، فرشاد سالاروند، مهدی زبیدی، علی اصغر عاشوری و خیلی های دیگر را شنیدیم. ویسی با این استقلال خوزستان از ابتدای فصل، مدعی بود و درنهایت هم قهرمان شد.

ویسی به محض حضور روی نیمکت سپاهان، تجربه استقلال خوزستان لیگ پانزدهم را در اصفهان تکرار کرد. عذر اکثریت باتجربه ها خواسته شد و هادی عقیلی، رحمان احمدی، شهاب گردان، محمدرضا خلعتبری، لی آندرو پادوانی و بقیه رفتنی شدند. ویسی سپس به دنبال جذب جوانان رفت شامل اسمی هایی مثل فرید کریمی و مهرداد محمدی و علی هلیچی و موسی کولیبالی و طالب ریکانی و جلال الدین علی محمدی و البته فراموش نکرد همچنان بازیکنان ناشناخته را پر و بال بدهد. به همین دلیل هم امثال عماد میرجوان و محمود قائدرحمتی به این رفتند.

سپاهان لیگ شانزدهم، شاید کم ستاره ترین سپاهان تاریخ باشد ولی تجربه استقلال خوزستان پیش روی ماست و باعث می شود حداقل 10 هفته برای پیش بینی و حکم دادن صبر کنیم. باید دید مدیران سپاهان که کمتر شباهتی به قبلی ها در دوران درخشان و پر از جام این تیم دارند هم صبر می کنند یا اینکه مثل فصل قبل خیلی زود تیم را با اخراج فرکی و جذب استیماچ به مسلخ می برند و خودشان بسان قهرمان، قربانی شدن ابرقهرمان را نگاه می کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها