X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 تیر 1395, 10:57
کد خبر: 18909
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 10

تفاوت فرهنگی با چند کیلومتر اختلاف

ما برای تو از عشق می نویسیم...

ما برای تو از عشق می نویسیم... ما برای تو از عشق می نویسیم...
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، فصل نقل و انتقالات همواره با حواشی بی حد و حصر خود بستر مناسبی برای افرادی است که باری دیگر و به دور از سکوهای ورزشگاهی ، در فضای مجازی از خجالت بازیکنان جدا شده و یا احتمالا بازیکنان در آستانه جذب، در بیایند.
پدیده ای که این روز ها با گسترش صفحات و شبکه های اجتماعی با سرعت چشم گیری رو به افزایش است. چه لیونل مسی باشد چه فرناندا لیما ، چه داور بین المللی فوتبال باشد و چه بازیکن نامی ، این هوادار نماها هستند که برای بار چندم به ترکیب اضافی "تفاوت فرهنگی" جان و معنا می بخشند.
البته هیچ چیز خیلی دور نیست. گاهی حتی اجسام از آنچه به آن فکر هم می کنید خیلی خیلی نزدیکتر هستند. همین روزها و در کوران نقل و انتقالاتی فوتبال پر سر و صدای لیگ برترمان در فاصله ای چند کیلومتری از دو شهر ، دو باشگاه و دو بازیکن هم میشود همین تفاوت ها را احساس کرد.
مثل همان روزهایی که کاپیتان محرم به بوخوم پیوست. درست مثل همان روزهایی که در اوج و غرور، احسان راهی آلمان شد و البته درست مثل همین چند ساعت پیش که علی کریمی را با پیراهن دیناموزاگرب دیدیم (و میدانیم نبودش کارمان را برای آقایی در فوتبال ایران دشوارتر میکند) فقط کافی است کمی پای دل های طلایی هوادارانمان بنشینیم. برای بغض هایی که میشکنند تا دلی شکسته نشود و به احترام آرزوهایی که برای پسر طلاییمان داریم ، خواهیم ایستاد.
بدرقه ما سپاهانی ها بر خلاف مدعیان دروغین حرفه ای گری نه جنس تهمت پول و شهرت است و نه از جنس نفرین و ناله...
ما برای تو از عشق طلاییمان می نویسیم...
بدرود پسر سپاهان...
ما برای تو از عشق می نویسیم...
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها