X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 تیر 1395, 12:08
کد خبر: 19339
خبرنگار: hamed
نظرات: 0

یورو طوفانی!

در جام ملت های اروپا همراه شما بودیم...

در جام ملت های اروپا همراه شما بودیم... در جام ملت های اروپا همراه شما بودیم...
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، جام ملت های اروپا (یورو 2016) در حالی روز یکشنبه در پاریس با قهرمانی پرتغال به اتمام رسید که شاید کمتر کسی فکر می کرد میزبان در فینال، مقابل یاران رونالدو و البته بدون حضور او، دست ها را به نشانه تسلیم بالا ببرند.
این رویداد که برای اولین بار بجای 16 تیم با 24 تیم برگزار شد از همان قبل برگزاری نشان داد که آبستن حوادث و البته شگفتی های بسیاری است این را می توان از نرسیدن هلند به این رویداد فهمید. نارنجی پوشان که بازیکنان بزرگی چون روبن و فن پرسی را در اختیار دارند نتوانستند به یورو صعود کنند؛ یورویی که ایسلند،ولز و... داشت اما جای هلند در آن نبود.
اتفاقات در یورو به گونه ای رقم خورد که شاید نتوان برای آن یک قهرمان انتخاب کرد؛ بدون شک نمی شود از کنار تشویق های بی امان هواداران ایسلند گذشت حمایتی فوق العاده که در کنار بازی متعصبانه بازیکنان، کشور بسیار کوچک و گمنام ایسلند را به جمع 8 تیم برتر اروپا رساند و شاید بعد از بازی مقابل انگلیس و حذف آن بدست آبی ها، دیگر ایسلند یک کشور کوچک و گمنام نبود، حالا همه نام Iceland را می شناسند و این یعنی قهرمانی برای مردان لاگربک.
اما قهرمان دیگر این جام را باید ولز بدانیم... تیمی که با محوریت بیل و رمزی در یورو غوغا به پا کرد و تا یک قدمی فینال پیش آمد...ولزی ها که با شعار "به خانه برنمیگردیم" مسافر پاریس شدند حالا با کسب اعتبار راهی کاردیف شدند تا به همه بگویند ولز دیگر یک کشور نیست یک دنیا برای فوتبال است.
با پایان این رویداد بزرگ و البته سراسر زیبایی، صفحه وِیژه این رویداد در پایگاه خبری طوفان زرد نیز به آرشیو پیوست. ما تلاش کردیم در این جام نیز همراه شما عزیزان اخبار را با جزئیات کامل به شما منتقل کنیم و در فینال هم که با رو نمایی از سرویس کیکر سعی نمودیم حسن ختامی برای این دیدار ها داشته باشیم و با استفاده از نظر کارشناسانه شما، خدمتی جدید را به کاربران طوفان زرد، ارائه دهیم و آغاز دهنده راهی باشیم در آستانه لیگ شانزدهم ... با ما همراه باشید
صفحه ویژه یورو 2016 در پایگاه خبری طوفان زرد

در جام ملت های اروپا همراه شما بودیم...
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها