X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 تیر 1395, 15:06
کد خبر: 19461
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 21

خوشحالم شاگرد ویسی شدم

بهزادی کریمی: شایدحتی زودتر از بازی با استقلال قهرمان شدیم

بهزادی کریمی: شایدحتی زودتر از بازی با استقلال قهرمان شدیم بهزادی کریمی: شایدحتی زودتر از بازی با استقلال قهرمان شدیم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که اگر تیمش در لیگ پیش‌رو مدعی قهرمانی باشد، حتی زودتر از بازی با استقلال ممکن است به مقام قهرمانی برسد.

به گزارش طوفان زرد، فرید بهزادی‌کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت سپاهان و تمرینات آماده‌سازی این تیم گفت: شرایط تمرینی خوبی تا به اینجا داشته‌ایم و تورنمنت چهارجانبه در بابل هم باعث شد تا حدودی به هماهنگی برسیم. رفته رفته برای بازی‌های لیگ آماده می‌شویم و امیدوارم با توجه به اینکه در ابتدای لیگ در خانه به میدان می‌رویم، بتوانیم قدم محکمی برداریم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان که به‌دلیل مشخص نبودن وضعیتش دیر به تمرینات تیم جدیدش اضافه شد، افزود: من خودم دیرتر از سایر بازیکنان به تمرین آمدم و هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌ام، چون قبل از آمدن به سپاهان به‌دلیل استرس و بلاتکلیفی، شرایط تمرینی نداشتم. نمی‌دانستم فصل جدید باید در چه تیمی بازی کنم، اما خدا را شکر که شرایطی به‌وجود آمد تا از صبا جدا شوم و بتوانم به سپاهان بیایم. پس از حضور در تیم هم شرایط تمرینی خوب بوده و کم و کاستی بدنی نسبت به سایر بازیکنان دارم که در یک هفته پیش‌رو جبران خواهد شد. بازی‌های بابل هم خیلی کمک کرد تا به شرایط بهتری برسم.

وی درباره کار کردن با عبدالله ویسی اظهار داشت: آقای ویسی نیاز به تعریف ندارد و شرایط تمرینی و همه چیز در تیم ما عالی است. او جزو مربیان خوب ماست و من هم دوست داشتم که با او کار کنم و خوشحالم اکنون در سپاهان شاگرد ویسی شده‌ام.

بهزادی‌کریمی درباره پیش‌بینی‌اش از لیگ و اینکه چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌داند، گفت: لیگ امسال سخت‌تر از لیگ سال‌های گذشته است. ما تیم خوبی داریم، اما برای قهرمانی مهم‌تر از داشتن تیم خوب، همدلی بین بازیکنان و کادرفنی است. خوشبختانه ما این همدلی را داریم و همین مسئله به تیم ما کمک خواهد کرد. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های لیگ نتایج خوبی بگیریم و به موفقیت برسیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ما تیم خوبی داریم و همان‌طور که گفتم مهم‌تر از ابزار تاکتیکی، باید یکدل باشیم تا بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم. به امید خدا با کمک بازیکنان و کادرفنی بتوانیم این فصل نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر سپاهان مدعی قهرمان باشد آیا باید منتظر بود و هفته آخر قهرمانی این تیم را مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تماشا کرد، اظهار داشت: ان‌شاءالله و به امید خدا اگر قسمت باشد شاید حتی زودتر از بازی با استقلال قهرمان شدیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها