X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 مرداد 1395, 11:50
کد خبر: 19543
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 2

چهارشنبه شب

در جلسه کانون هواداران و عبدالله ویسی چه گذشت؟

در جلسه کانون هواداران و عبدالله ویسی چه گذشت؟ در جلسه کانون هواداران و عبدالله ویسی چه گذشت؟
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد در جلسه هیات مدیره کانون هواداران سپاهان با عبدالله ویسی ابتدا سید محمد قریشی مدیر عامل کانون ضمن خوش آمدگویی به عبدالله ویسی برای بازگشت به خانه خودش سپاهان توضیحاتی درموردعملکرد کانون هواداران عنوان نمود و با پخش کلیپ عملکردشان گذشته را برای حاضرین به تصویرکشید.
سپس حاج مهدی غفرانی رئیس هیت مدیره کانون هواداران ضمن خوش آمدگویی به کادرفنی و بخصوص عبدالله ویسی اعلام آمادگی نمود که این کانون و هواداران سپاهان ازتیم محبوب خود و کادرفنی با اتحاد وهمبستگی حمایت خواهند کرد و از کادرفنی و سرپرست سپاهان خواهش کردند هرگونه کمکی درطول فصل نیاز هست به کانون اعلام نمایند و ما سریعا اجابت خواهیم کرد.
درپایان جلسه سرمربی تیم سپاهان عبدالله ویسی جواب سوالات حاضرین را داده و بیان نمودند هواداران باید یاردوازدهم ما باشند وباید قلب هواداران با قلب بازیکنان و کادرفنی یکی شود و با قدرت برای سپاهان بتپد واگر این کار اتفاق افتاد می شود هم قول قهرمانی داد هم قول سهمیه. ویسی ازتمامی هواداران خواست باهم همدل شوند اگر مشکلی هست با گفتمان حل نمایند و یکصدا بگویند سپاهان و تا هفته ششم تحمل نشان دهند چون من به این تیم جویای نام امیدوارم.
درپایان سرپرست تیم مهدی اخوان صحبتهای خودش را بیان کرد و جلسه با ذکر صلوات پایان رسید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها