X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مرداد 1395, 10:15
کد خبر: 19599
خبرنگار: khani
نظرات: 27

احسان امروز سپاهانی می‌شود؟

مذاکره نهایی سپاهانی‌ها با مدیربرنامه حاج‌صفی

مذاکره نهایی سپاهانی‌ها با مدیربرنامه حاج‌صفی مذاکره نهایی سپاهانی‌ها با مدیربرنامه حاج‌صفی
مسئولان باشگاه سپاهان برای بازگرداندن هافبک پیشین تیم‌شان مذاکرات نهایی را با مدیر برنامه‌های این بازیکن انجام دادند.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احسان حاج‌صفی پس از اینکه برای حضور در تیم‌های اروپایی پیشنهادهای مناسبی دریافت نکرد و توافقی برای ادامه حضورش در فوتبال اروپا حاصل نشد، تصمیم به بازگشت به فوتبال ایران گرفته است و می خواهد به سپاهان بازگردد.

مدافع - هافبک چپ پای تیم ملی فوتبال کشورمان دو روز پیش با مسئولان سپاهان برای بازگشت به این تیم صحبت کرد و قرار شد مذاکرات نهایی برای عقد قرارداد را مسئولان این باشگاه با محمودرضا فاضلی، مدیر برنامه‌های حاج‌صفی انجام دهند. پس از صحبت نهایی مدیرعامل باشگاه سپاهان و اعضای هیئت مدیره با فاضلی، قرار شد قرارداد این بازیکن با باشگاه سابقش امضا شود تا بار دیگر حاج‌صفی پیراهن سپاهان را به تن کند.

اگر مشکل خاصی به‌وجود نیاید امروز یا فردا حاج‌صفی قراردادش را با سپاهان امضا خواهد کرد تا شاگرد عبدالله ویسی شود. مجید بصیرت، مربی تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با تسنیم در این خصوص گفت: من دو روز پیش با احسان حاج‌صفی صحبت کردم. باید بگویم این بازیکن مشکلی برای بازگشت ندارد. ان‌شاءالله به زودی او قراردادش را امضا می‌کند و به جمع ما ملحق خواهد شد.

به گزارش تسنیم، حاج‌صفی اوایل فصل گذشته از سپاهان جدا شد و به تیم FSV فرانکفورت آلمان رفت که پس از سقوط این تیم از بوندس‌لیگای دو به صورت توافقی از تیم دوم شهر فرانکفورت جدا شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها