X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مرداد 1395, 12:32
کد خبر: 19601
خبرنگار: lark
نظرات: 3

فردا سپاهان ویسی می آید

کولیبالی: ثابت میکنم چراجزو بهترین مدافعان هستم

کولیبالی: ثابت میکنم چراجزو بهترین مدافعان هستم کولیبالی: ثابت میکنم چراجزو بهترین مدافعان هستم
مدافع تیم سپاهان گفت: همه هدف تیم ما در وهله اول گل نخوردن و در ادامه گل زدن و کسب سه امتیاز مسابقات است.
به گزارش طوفان زرد موسی کولیبالی در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار فردای تیمش مقابل پدیده مشهد ابتدا درباره شرایط تیمش اظهار داشت: تمرینات خوبی را در این مدت سپری کرده ایم و از هر نظر آماده شروع لیگ هستیم. خوشبختانه از سبک کار عبدالله ویسی شناخت کامل دارم و می دانم که او از من چه می خواهد. با تمام وجود در خدمت سپاهان هستم.
وی درباره حضورش در جمع برترین مدافعان فصل گذشته فوتبال ایران گفت: این موضوع بار مسئولیت مرا در قبال طرفداران تیم جدیدم سنگین تر میکند. قطعا حالا همه بیشتر از من توقع دارند و از همین بازی اول سعی خواهم کرد که ثابت کنم بی دلیل جزو بهترین مدافعان فصل پیش قرار نگرفته ام.
بازیکن اهل کشور مالی تیم سپاهان درباره شناختش از پدیده بیان داشت: حریف امروز ما از تیم های خوب فصل گذشته محسوب می شود. این تیم به ویژه در نیم فصل دوم روند خیلی خوبی داشت و تا جایی که اطلاع دارم در نقل و انتقالات هم بازیکنان خوبی جذب کرده است. آنها می خواهند از اصفهان با امتیاز بیرون بروند ولی ما نمی گذاریم.
کولیبالی افزود: ما تیم سپاهان هستیم و در خانه خودمان بازی می کنیم. امیدوارم هواداران این تیم که می دانم در اصفهان کم هم نیستند فردا با حضور در ورزشگاه از تیم ما حمایت کنند تا بتوانیم در گام اول هر سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.
وی در ارتباط با نوع روابط سرمربی تیم سپاهان با تیمش گفت: عبدالله ویسی در این مدت خیلی برای تیم زحمت کشیده و رابطه خوبی بین او و اعضای تیم وجود دارد. درست مانند فصل گذشته در استقلال خوزستان. فردا هم تیم جدید همین مربی را خواهید دید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها