X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مرداد 1395, 16:36
کد خبر: 19636
خبرنگار: khani
نظرات: 0

عنوان بهترین دفاع حق حسینی بود

کولیبالی: سپاهان را به جایگاهش برمی‌گردانیم

کولیبالی: سپاهان را به جایگاهش برمی‌گردانیم کولیبالی: سپاهان را به جایگاهش برمی‌گردانیم
موسی کولی‌بالی شنبه همین هفته در جمع برترین مدافعان لیگ برتر قرار گرفت.
مدافع اهل مالی سپاهان امید زیادی به تیمش داشت. به گزارش طوفان زرد ,،کولی‌بالی در گفت‌وگو با خبرورزشی از بازی امشب و انتخاب نشدنش حرف زد.

اوضاع سپاهان برای بازی اول چطور است؟
همه چیز خوب است. عبدا... ویسی از روز اول تمرینات، کار را به شدت جدی گرفته و در این مدت، بدنسازی و بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم.

از استقلال خوزستان خبر داری؟
زیاد نه. عادت ندارم از تیمی که جدا شدم خبر بگیرم. البته با برخی از بازیکنان تیم در ارتباط هستم و آنها هم جمع خیلی خوبی دارند.

جمع امسال بازیکنان سپاهان چطور است؟
خوب! همه باانگیزه هستند و فضای اینجا هم کاملاً ورزشی است و کسی به دنبال وقت تلف کردن نیست.

بازی امشب را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
من در این مدت که با ویسی کار می‌کنم یاد گرفتم که همه بازی‌ها را جدی بگیرم. فقط چشمم دنبال مهاجمان نیست و هر بازیکنی به سمت محوطه جریمه بیاید سراغش می‌روم. پدیده هم از تیم‌های خوب است. قطعاً کار سختی در پیش داریم. آنها نمی‌خواهند ببازند و ما می‌خواهیم برنده شویم.

برنده می‌شوید؟
باید برنده شویم. ما در خانه بازی می‌کنیم. سپاهان تیم بزرگی است. من قبل از این‌که به این تیم بیایم آن را می‌شناختم. از همه باشگاه‌ها بیشتر قهرمانی دارد. فصل قبل هم خوب نتیجه نگرفته و ویسی کلی فکر در سرش دارد که می‌خواهد این تیم را به جایگاه واقعی‌‌اش برگرداند.

چرا به عنوان بهترین دفاع لیگ برتر انتخاب نشدی؟
دست من نبود. هیأت داوران این انتخاب را کرده بودند. باز هم برای این انتخاب خیلی خوشحالم و ممنون همه آنهایی هستم که به من رأی دادند. این وظیفه‌ام را بیشتر کرده و باید بهتر بازی کنم. به حسینی هم تبریک می‌گویم. او بیش از 100 بازی ملی برای ایران کرده و فکر کنم مستحق این انتخاب بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها