X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مرداد 1395, 16:48
کد خبر: 19638
خبرنگار: khani
نظرات: 8

کاری کردند فرکی برود

خلعتبری: کاری که با هادی عقیلی کردند در شان او نبود

خلعتبری:  کاری که با هادی عقیلی کردند در شان او نبود خلعتبری:  کاری که با هادی عقیلی کردند در شان او نبود
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه کار این باشگاه با هادی عقیلی درست نبوده است، به واکاوی اتفاقات سال قبل در سپاهان پرداخت و گفت: مسائلی رخ داد که فرکی مجبور به ترک تیم شد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرنگار مهر، محمدرضا خلعتبری از جمله بازیکنانی بود که خیلی زود و بعد از اتمام لیگ پانزدهم تکلیفش را مشخص کرد و بدون سر و صدا راهی تیم گسترش فولاد تبریز شد. خلعتبری که در سالهای گذشته در تیم‌های پرطرفدار بازی کرده بود، امسال در تیمی بازی می‌کند که از نظر هوادار قابل مقایسه با پرسپولیس و سپاهان نیست ولی امسال با جذب بازیکنان نامی، مدعی کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی است.

خلعتبری پیش از شروع لیگ شانزدهم پاسخگوی سئوالات خبرنگار مهر درباره اتفاقات سال گذشته در سپاهان، برخورد باشگاه با بازیکنان بزرگ این تیم و ماندن محرم نویدکیا در جمع زردپوشان اصفهانی با وجود حواشی زیاد انتهای فصل قبل بود:

آقای خلعتبری! شما چند سال در تیم های پرطرفدار بودید. برایتان دشوار نیست امسال به تیمی رفته‌اید که هواداران زیادی ندارد؟

من فوتبالم را از شموشک آغاز کردم و سپس به ابومسلم، ذوب آهن، پرسپولیس و سپاهان و حتی به قطر و امارات رفتم. با این تیم ها شرایط خیلی خوبی داشتم و قهرمانی‌هایی را کسب کردم. به هر حال فوتبال همین است و آدم گاهی مجبور می شود تیمش را تغییر بدهد. از اینکه تبریز را انتخاب کرده ام خوشحالم. گسترش تیم خوبی را جمع کرده است. بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و امیدوارم امسال نتایج قابل قبولی بگیریم تا حتی هوادارانمان هم بیشتر شوند. من به این تیم خوشبینم چون بازیکنان بزرگی جذب کرده ایم. تلاشمان این است که سهمیه آسیایی بگیریم. همه چیز فراهم است که فصل خوبی داشته باشیم.

* آیا اتفاقات فصل گذشته در سپاهان را هضم کرده‌اید؟

- من چند سال در سپاهان بودم ولی اتفاقات عجیب فقط در سال آخر رخ داد. متاسفانه پارسال اتفاقاتی در سپاهان رخ داد که نمی شد با آن کنار آمد. آقای فرکی را در شرایطی از تیم کنار گذاشتند که می شد این کار را نکنند. با حضور فرکی ما چندین هفته متوالی برنده بودیم. متاسفانه اتفاقاتی افتاد که فرکی مجبور به ترک تیم شد و به سپاهان ضربه زد. همچنین تیم را از نظر مالی و فوتبالی حمایت نکردند. من تمام این مسائل را فراموش کرده ام. حالا هم تیمم را عوض کرده ام؛ هرچند سپاهان را خیلی دوست دارم چون خاطرات خوبی در اصفهان و این تیم داشتم.

* از دوستان نزدیکتان در سپاهان خبر دارید؟ به عنوان مثال هادی عقیلی هنوز هم وضعیت نامشخصی دارد.

- کاری که با هادی عقیلی کردند در شان او نبود. هادی بزرگ تیم سپاهان بود. باید بهتر از این با او برخورد می کردند. هادی بازیکن با تعصبی بود و در سخت ترین شرایط و مصدومیت هم برای تیم بازی کرده بود. واقعا از این نحوه برخورد با هادی ناراحتم. سپاهان باشگاهی نبود که با بزرگانش این کار را بکند. همه اینها به خاطر ضعف مدیریت بود.

* نقش ایگور استیماچ در این اتفاقات چقدر بود؟

- استیماچ آدم بدی نبود ولی از نظر فنی اگر بیشتر به تیم کمک می کرد، بهتر بود. او بیشتر به حرف مسئولان باشگاه گوش می‌کرد نه حرف دستیارانش. استیماچ با بازیکنان بزرگ تیم کنار نیامد. به عنوان مثال کرانچار و کارلوس کی‌روش از نظر فنی آنقدر بزرگ هستند که من به خودم اجازه نمی‌دهم درباره آنها صحبت کنم. اگر استیماچ با بزرگان تیم کنار می آمد شرایط تیم بهتر می‌شد. متاسفانه پارسال نتایج قابل قبولی نگرفتیم. در هر صورت گذشته ها گذشته است. من فوتبال هادی را قبول دارم ولی کاری با او کردند که در شان او نبود.

* ماندن محرم نویدکیا در سپاهان کمی عجیب بود. در حالی که شما و دیگر دوستان نزدیک محرم از این تیم کنار گذاشته شدید، به نظر می‌رسد کاپیتان سپاهان شما را دور زده است؟

- اینطور نبود که محرم دوستانش را دور بزند. این را قبول ندارم. محرم اسطوره سپاهان است. هواداران و مردم سپاهان او را جور دیگری دوست دارند. محرم از کودکی در سپاهان بوده است ولی اتفاقاتی افتاد و حرفهایی زدند که به ضرر محرم شد. این خواسته باشگاه بود که در سپاهان نمانیم ولی خیلی بهتر می توانستیم با شرایط تیم کنار بیاییم.

* با این شرایط عبدالله ویسی در سپاهان موفق می‌شود؟

- هوادارن سپاهان توقعات خاصی دارند. ویسی کار سختی در سپاهان دارد تا به این شرایط عادت کند. امیدوارم او در این تیم موفق باشد. کار کردن در سپاهان سخت.

* آیا تمام مطالباتان از سپاهان را گرفته‌اید؟

- حدود ۳۰ درصد قراردادم باقی مانده است ولی آخر فصل گذشته باشگاه ما را جریمه کرد. چند بار با آقای باقریان (مدیرعامل باشگاه سپاهان) تماس گرفتم که ایشان جواب نداد. بعد از آن با طاهری یکی از اعضای هیات مدیره صحبت کردم و خواستم که مطالباتم داده شود. این مسائل طبیعی است و به آن عادت دارم. هر بازیکن هم یک وکیل دارد که این کارها را پیگیری می کند. سپاهان باید به قراردادش عمل می کرد. حالا یک مقدار دیر شد ولی اگر پیگیر باشیم حل می شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها