X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مرداد 1395, 22:44
کد خبر: 19651
خبرنگار: khani
نظرات: 37

عقیلی را با قرارداد سفید می خواهم

ویسی: شرمنده هواداران شدیم

ویسی: شرمنده هواداران شدیم ویسی: شرمنده هواداران شدیم
سرمربی تیم سپاهان گفت: شرمنده هواداران شدیم.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ،عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پدیده اظهار داشت:متاسفانه ما شروع خوبی در خانه نداشتیم.حداقل این بازی باید مساوی می شد و ما بازی را واگذار کردیم.توپ و میدان دست ما بود اما فرصت خلق نکردیم و فرصت هم به حریف ندادیم.تمرکز ما روی ضربات ایستگاهی خوب نبود و شرمنده هواداران شدیم.آنها تا دقیقه آخر ما را تشویق کردند.قول می دهیم این بازی جبران شود.
وی ادامه داد:وقتی انتظارات بالاست انگیزه ما هم بیشتر می شود.ما سعی می کنیم تحت تاثیر مسائل حاشیه ای نشویم.تیم ما در این بازی لایق بود و توپ و میدان را در اختیار داشتیم.اگر یک برد کسب کنیم فشار روی ما کم می شود.
سرمربی سپاهان درباره داوری بیان داشت:داوری نرمال هست و من اعتراضی ندارم.هر چند می توانست وقت اضافی را بیشتر بگیرد.6 تعویض داشتیم و 2 دقیقه بیشتر می شد وقت اضافه گرفت.
وی درباره وضعیت محرم نویدکیا و حضور او در زمین گفت:محرم هنوز از نظر بدنی آماده نیست ولی برای ما یک مهره موثر است.هر چند وقتی امشب به زمین رفت به تیم ما کمک کرد و شرایط ما بهتر شد.او در تعطیلات لیگ برتر قطعا بدنسازی خوبی می کند و شرایط آرمانی را پیدا خواهد کرد.
ویسی درباره وضعیت دانیل نوروزی بیان داشت:او پاسپورت ایرانی داشت و قرار است خدمت سربازی اش را حل کند.اگر تا سه چهار روز آینده مشکل حل شد که شد اگر نشد حاج صفی را جذب می کنیم.من فکر نمی کنم هفته بعد هم مشکل دانیل حل شود.
وی درباره وضعیت دروازه بان سپاهان گفت:توپ زیادی روی دروازه ما نیامد که بخواهم ارزیابی کنم.هر چند در یکی دو صحنه خوب کار کرد.
ویسی درباره پنالتی زن سپاهان بیان داشت:پنالتی زن های دیروز ما قائد رحمت،علی محمدی و محمدی بودند.محمدی خوب زد اما پیش آمد.
وی درباره اینکه آیا بازیکن جدیدی به تیم اضافه می شود گفت:وقتی تکلیف برخی بازیکنان تیم روشن شد نفرات جدیدی جذب می کنیم.
ویسی درباره اینکه آیا حاضر است عقیلی را جذب کند و اینکه او گفته حاضر است سفید امضا کند بیان داشت:حتما این را می پذیرم.هادی بیاید و سفید امضا کند.او را می خواهم.علی احمدی گفت که با هر رقمی می آیم اما وقتی گفتیم فلان قدر گفت نمی آیم.الان هادی عقیلی را با قرارداد سفید می خواهم.وقتی شجاع و موسی را داشته باشیم فرد دیگری را نمی شود بازی داد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها