X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مرداد 1395, 23:55
کد خبر: 19656
خبرنگار: khani
نظرات: 3

در باشگاه کاره‌ای نیستم

لئون استپانیان: سپاهان دوباره برای قهرمانی خواهد جنگید

لئون استپانیان: سپاهان دوباره برای قهرمانی خواهد جنگید لئون استپانیان: سپاهان دوباره برای قهرمانی خواهد جنگید
بازیکن سابق سپاهان که از نزدیک شاهد بازی سپاهان و پدیده بود آینده خوبی برای سپاهان متصور است و جایگاه خوبی برای سپاهان در انتهای فصل می‌بیند.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، لئون استپانیان شامگاه امروز و پس از دیدار سپاهان و پدیده، در جمع خبرنگاران در خصوص بازیکنانی که در سپاهان بوده اند و الان در پدیده مشهد بازی می کنند اظهار داشت: شما در هر تیمی حتماً یکی، دو بازیکن که قبلاً در سپاهان بوده‌اند را می بینید، اما مربی که می‌آید نظر می‌دهد و می‌گوید کدام بازیکن را می‌خواهد.
وی افزود: مرادمند بازیکن خوبی است اما مربی نظرش این بوده که ما بازیکن دیگری می‌خواهیم و مرادمند می‌تواند به تیم دیگری برود.
وی در خصوص جایگاه سپاهان در آخر فصل گفت: من جایگاه سپاهان را در بالای جدول می بینم، سپاهان بازیکنان خوبی دارد و اگه مصدومان سپاهان به تیم اضافه شوند سپاهان دوباره برای قهرمانی خواهد جنگید.
استپانیان ادامه داد: شرایط سپاهان را خوب می‌بینم. جوانان این تیم خوب تلاش کردند و آنها آینده خوبی خواهند داشت.
بازیکن سابق سپاهان بیان داشت: سپاهان بازیکنان باتجربه ای مثل محرم نویدکیا، پاپی، رسول نویدکیا و جلال الدین علیمحمدی دارد و این بازیکنان حتماً کمک می کنند تا تیم به جایگاه واقعی خودش برسد.
وی افزود: هواداران باید صبور باشند و نباید بگویند تیم افت کرده است، به هر حال بازی اول بوده و تماشاچیان از این باخت‌ها ناراحت نخواهند شد. هواداران بازیکن دوازدهم تیم هستند و همیشه باید از تیم حمایت کنند.
وی در خصوص اینکه ویسی از او مشاوره می‌گیرد یا نه اظهار داشت: ویسی در زمانی با من هم بازی بوده است اما من در باشگاه کاره‌ای نیستم.، من حتی بازیکنان را نمی‌شناسم و به خودم اجازه نمی‌دهم که پیشنهادی بدهم و خود ویسی با کادرفنی خود مشورت می‌کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها