X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مرداد 1395, 10:33
کد خبر: 19664
خبرنگار: khani
نظرات: 6

بی‌صبری تیشه به ریشه تیم می‌زند!

سروری: سال‌هاست در سپاهان طرفدار اشخاص شده‌اند

سروری: سال‌هاست در سپاهان طرفدار اشخاص شده‌اند سروری: سال‌هاست در سپاهان طرفدار اشخاص شده‌اند
پیشکسوت سپاهان گفت: در فوتبال اروپا تیمی مثل لیورپول حتی اگر ببازد از دقیقه 80 تشویق می‌شود چون برای آنها تیمشان مهم است نه اشخاص، اما در سپاهان متاسفانه سالهاست که طرفدار اشخاص شده‌اند.
به گزارش طوفان زرد ،عباس سروری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار شب گذشته سپاهان مقابل پدیده مشهد گفت: سپاهان سال قبل را دیده بودید؟ امسال هم این تیم را ببینید! تغییرات زیاد بوده. پس این نتایج در اول کار طبیعی است. در واقع با این تغییرات و فشار روانی روی ویسی احتمال این نتیجه بود. با این حال او تیمش خوب است و فقط نیاز به حوصله دارد.

وی ادامه داد: سپاهان آینده خوبی دارد و هواداران دوام بیاورند و اجازه دهند این تیم کارش را بکند. در فوتبال اروپا تیمی مثل لیورپول حتی اگر ببازد از دقیقه 80 تشویق می‌شود چون برای آنها تیمشان مهم است نه اشخاص، اما در سپاهان متاسفانه سالهاست که طرفدار اشخاص شده‌اند وقتی هم که این چنین طرفدار باشی همه چیز احساسی می‌شود اما اگر به ریشه فکر کنی با صبر و حوصله کارها پیش می‌رود در هر صورت بی صبری تیشه به ریشه می‌زند و در جهت بازسازی عمل نمی‌کند.

سروری با بیان اینکه سپاهان باید سبک فوتبالش را تغییر دهد یادآور شد: انجام کار خوب، ابزار خوب می‌خواهد. کار با یک تیم جوان و کم تجربه قطعا با کار با بازیکنان با تجربه متفاوت است. با این حال توصیه من به ویسی این است که ابتدا روی تفکرات دفاعی متمرکز شده تا تیمش گل نخورد و سپس به گلزنی فکر کند. امری که الان برعکس است و گویا سپاهان بیش از هر چیزی به گلزنی فکر می‌کند.

کاپیتان اسبق سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا درست بود به یکباره این تیم خالی از مهره‌های با تجربه و نامی شود گفت: در هر صورت شرایط طوری است که سپاهان در نیم فصل دوم بهتر می‌شود اما صبر و حوصله هم مهم است. معتقدم سبک فوتبال این تیم در دو نیم فصل رقابت‌های امسال متفاوت خواهد بود.

وی در مورد ضعف بازیکنانی مانند ریکانی در بازی دیشب گفت: بازی اول بود و این موارد طبیعی است. در سه چهار بازی اول این اتفاقات می‌افتد اما مهم است که روند تیم صعودی باشد.

سروری در پایان گفت: اگر ویسی بتواند سپاهان را در پایان فصل در بین 6 تیم اول نگه دارد رزومه خوبی برای خودش به جا گذاشته است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها