X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مرداد 1395, 14:14
کد خبر: 19671
خبرنگار: rmoradi
نظرات: 4

تمام مطالباتم را از سپاهان دریافت نمودم

از بازگشت محرم به سپاهان خوشحالم

از بازگشت محرم به سپاهان خوشحالم از بازگشت محرم به سپاهان خوشحالم
به گزارش طوفان زرد، شهاب گردان در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با نمایش خوب روز گذشته خود مقابل سپاهان تیم سابقش که به برتری پدیده منجر شد صحبت هایی را انجام داد که حاصل آن را در ادامه می خوانید.
*ابتدا از بازی سختی که داشتید بگو.
بازی اول همیشه برای تمام تیم ها سخت است و ما هم کار سختی در اصفهان داشتیم. خدا را شکر که در نهایت به موفقیت رسیدیم. فکر می کنم تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند و آنهایی که از طریق تلویزیون این بازی را تماشا کرده بودند از آن لذت بردند. به هر حال من هم با توجه به اینکه مقابل تیم سابقم قرار میگرفتم انگیزه های خاص خودم را داشتم اما در نهایت پیروزی تیم مان بود که توانستیم آن را به دست آوریم.
*برایت سخت نبود که بعد از چند سال حضور در تیم های اصفهانی این بار مقابل سپاهان در فولادشهر بازی کنی؟
بله. من 7،8 سال در اصفهان بازی کردم و خاطرات خوبی از این شهر دارم اما تیم فعلی ام پدیده مشهد است. یادم نمی رود که فوتبالم را در مشهد شروع کردم و الان هم در تیم شهرم بازی می کنم. خاطرات خوبی از مشهد دارم و قبلا هم این تجربه را داشتم که مقابل تیم های اصفهانی قرار بگیرم.
درباره پنالتی که از مهرداد محمدی گرفتی صحبت کن.
خیلی خوشحالم. باور کنید خیلی حیف می شد اگر این پنالتی وارد دروازه ما می شد. چون داور به اشتباه پنالتی را اعلام کرد. هر کسی آن صحنه را دید از این که داور پنالتی گرفته تعجب کرد. اینکه با یک پنالتی مشکوک بازی را عقب می افتادیم در روحیه بازیکنان تاثیرگذار بود. مهرداد محمدی شوت محکمی را زد و من هم با جای گیری خوبی که داشتم توانستم توپ را دفع کنم.
*هدف پدیده در این فصل قرار گرفتن در کجای جدول است؟
هدف ما گرفتن سهمیه است. باور کنید اگر بازیکنان در طول فصل مثل بازی دیروز باشند پدیده امسال پدیده لیگ می شود. در بازی دیروز به غیر از صحنه پنالتی هیچ کار دیگری در زمین نداشتم و اصلا نگذاشتند به دروازه ما فشار بیاید. من به هواداران مشهدی قول می دهم که تمام تلاش مان را برای رسیدن به سهمیه انجام دهیم.
*در چند سال اخیر در سپاهان بودی. این تیم را چطور دیدی؟
من دیگر بازیکن سپاهان نیستم و درست نیست درباره کیفیت این تیم صحبت کنم. فقط باید از هواداران سپاهان که در نهایت احترام مرا از ابتدا تا پایان بازی تشویق کردند تشکر کنم. از دیدن هم تیمی های سابقم، پرسنل ورزشگاه و باشگاه سپاهان هم خوشحال شدم. فقط می توانم برای آنها آرزوی موفقیت کنم.
*طلبی از باشگاه سپاهان داری؟
خوشبختانه من تمام مطالباتم را از باشگاه سپاهان دریافت کردم و هیچ طلبی از آنها ندارم. امیدوارم سایر بازیکنانی که همراه با من از سپاهان جدا شدند نیز بتوانند طلب شان را بگیرند.
*با بازگشت نویدکیا به سپاهان شک و شبهه هایی به وجود آمد که کاپیتان سپاهان بازیکنان قدیمی این تیم نظیر تو، خلعتبری، رحمان احمدی و ... را دور زده است.
نه اتفاقا این طور نیست. به نظر من با بازگشت نویدکیا به سپاهان تمام شک و شبهه ها برطرف شد. آنهایی که می گفتند ما باند تشکیل دادیم و به سپاهان ضربه زدیم حالا جوابشان را گرفتند و فهمیدند که چنین چیزی نبوده است. من اعتقاد ندارم که نویدکیا ما را دور زده است و اتفاقا از بازگشت او به سپاهان خوشحال شدم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها