X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مرداد 1395, 19:03
کد خبر: 19686
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 15

نمرات سرویس کیکر طوفان زرد

کولیبالی بهترین، لی الیویرا ضعیف ترین!

کولیبالی بهترین، لی الیویرا ضعیف ترین! کولیبالی بهترین، لی الیویرا ضعیف ترین!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، اولین هفته از لیگ شانزدهم درحالی به پایان رسید که تیم متحول شده و جدید سپاهان در خانه مقابل پدیده مشهد شکست خورد. پس از اتمام این دیدار، سرویس کیکر طوفان زرد، بازیکنان سپاهان را در زیر ذره بین شما قرار داد تا با نمرات خود عملکرد طلایی پوشان در آغاز لیگ را بررسی و بهترین و ضعیف ترین بازیکنان را با امتیازات خود معرفی کنید.
در مجموع نمراتی که از شب گذشته تا به این لحظه از شما عزیزان دریافت کردیم می توان وضعیت سپاهان در هفته نخست را اینگونه برشمرد که تیم عبدالله ویسی در خط دروازه بنظر چالش سختی را در خود می بیند. اولیویرایی که شاید همه از وی توقع خسوسی دیگر داشتند دیشب با دریافت یک گل و عدم استحکام در خط دروازه ضعیف ترین عملکرد را در میان نمرات کیکر به خود اختصاص داد.البته شاید هفته اول و اضافه وزن قابل توجه او نیز مزید برعلت شده باشد و بتوان امیدوار بود که در هفته های بعد وضعیت بهتری را از خود به نمایش بگذارد.
اما شرایط خط دفاعی طلایی پوشان خوب بنظر می رسد جایی که موسی کولیبالی و شجاع خلیل زاده بهترین عملکرد را در دیدار گذشته از خود به نمایش گذاشتند و تقریبا ویسی را در این خط به اطمینان خاطر نسبی رساندند.خط میانی سپاهان که با تجربه ترین خط این تیم محسوب می شود، وضعیت نسبتا قابل قبولی را برای اول فصل از خود نشان داد. تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه در این خط و همینطور حضور بازیکنان بازیسازی چون برادران نویدکیا می تواند روز های خوشی را برای آینده این تیم رقم بزند. مهرداد محمدی، فرید بهزادی کریمی و جلال الدین علی محمدی نیز در مجموع رضایت نسبی شما هواداران را در دیدار نخست رقم زدند و البته نمره نسبتا قابل قبول محمدی علی رغم ضربه ی پنالتی که از دست داد شاید بیانگر این باشد که کلاس و نحوه بازی این مهاجم جوان به گونه ای مورد توجه بوده که اشتباه او در گل نکردن ضربه پنالتی آنچنان اثرگذار نبوده است.
شاید برای دیدار هفته آینده مقابل نفت، باید امیدوار به بهبود عملکرد دروازه بان تیم سپاهان باشیم و البته باید ببینیم باتوجه به وضعیت دیدار مقابل پدیده آیا بازهم ویسی از آرمین سهرابیان و فرید کریمی در ترکیب اولیه تیمش استفاده خواهد کرد؟


بدترین عملکرد : 4.28
بهترین عملکرد : 2.61


موسی کولیبالی: 2.61
شجاع خلیل زاده: 2.72
محرم نویدکیا: 2.95
مهرداد محمدی: 3.02
رسول نویدکیا: 3.07
میلاد سرلک: 3.22
محمود قائدرحمتی: 3.46
علی هلیچی: 3.55
طالب ریکانی: 3.59
جلال علی محمدی: 3.63
فرید کریمی: 3.73
آرمین سهرابیان: 4.07
لی الیویرا : 4.28

میانگین بهترین و بدترین عملکرد: 3.44
کولیبالی بهترین، لی الیویرا ضعیف ترین!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها