X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مرداد 1395, 22:32
کد خبر: 19690
خبرنگار: lark
نظرات: 17

استاندار اصفهان مطرح کرد

نقش جهان 42 هزار نفری شد

نقش جهان 42 هزار نفری شد نقش جهان 42 هزار نفری شد
پروژه آماده سازی ورزشگاه نقش جهان بعد از سال‌ها در لیگ شانزدهم به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان رسول زرگرپور در آخرین جلسه هماهنگی روند تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان که با حضور مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیران ذیربط برگزار شد، اظهار داشت: تکمیل ورزشگاه نقش‌ جهان برای مدیریت استان اهمیت ویژه‌ای دارد و لذا باید همه دست به دست هم دهیم تا با همگرایی ایجاد شده بتوانیم مراحل پایانی فاز نخست این پروژه را بعد از 20 تا 30 سال به بهره‌برداری برسانیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه طبقه اول این ورزشگاه با ظرفیت ۴۲ هزار نفر تکمیل شده است، افزود: ورزشگاه در اسرع وقت و برای ادامه لیگ شانزدهم آماده برگزاری مسابقات خواهد شد.
زرگرپور با اشاره به اینکه برای تحویل ورزشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، فعالیت‌های شبانه روزی صورت گرفته است، گفت: در سال ۹۴، ۱۸ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه هزینه شده است که در طول چند سال روند تکمیل پروژه بی سابقه بوده است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز در این جلسه با اشاره به همکاری و کمک مالی استان برای تکمیل به موقع این ورزشگاه از همکاری و کمک‌های شایان توجه استاندار اصفهان برای تکمیل این ورزشگاه تشکر کرد.
نقش جهان 42 هزار نفری شد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها