X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 مرداد 1395, 20:37
کد خبر: 19764
خبرنگار: hamed
نظرات: 3

رییس سازمان تیم های ملی فوتبال ایران

پیام تسلیت محمدرضا ساکت به مناسبت درگذشت هوادار قدیمی سپاهان

پیام تسلیت محمدرضا ساکت به مناسبت درگذشت هوادار قدیمی سپاهان پیام تسلیت محمدرضا ساکت به مناسبت درگذشت هوادار قدیمی سپاهان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محمد رضا ساکت در پیامی درگذشت هوادار قدیمی سپاهان، را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی
بازگشت همه به سوی اوست
بدینوسیله درگذشت نا به هنگام مرحوم ابوالقاسم عارضی، هوادار پرسابقه، قدیمی و غیرتمند باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان را به خانواده داغدار آن مرحوم و جامعه هواداران پرتعداد آن باشگاه در اقصی نقاط گیتی صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
بدون تردید پیگیری های همیشگی این مرحوم نه تنها در قامت هوادار ریشه دار و قدیمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که در قامت یک هوادار راستین ورزش دیار نصف جهان در خصوص پیشرفت پروژه ورزشگاه نقش جهان و امور هواداران سپاهان هیچ گاه از یاد و خاطره ی ورزش دوستان اصفهانی فراموش نخواهد گردید.
این جانب ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده داغدار آن مرحوم، جامعه هواداران سپاهان، دست اندرکاران باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و جامعه ورزش اصفهان، برای آن مرحوم علو درجات الهی و برای خانواده داغدار عارضی صبر جزیل را از درگاه خداوند منان آرزو می نمایم. شکی نیست خاطرات به یادماندنی مردان بزرگ در هر قامتی از یاد و خاطره مردمان فراموش نخواهد گردید.

محمدرضا ساکت
رییس سازمان تیم های ملی فوتبال ایران
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها