X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مرداد 1395, 20:31
کد خبر: 19790
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 14

نتایج نمرات کیکری سپاهانی ها در هفته دوم

فرید کریمی بهترین بازیکن سپاهان از نگاه هواداران

فرید کریمی بهترین بازیکن سپاهان از نگاه هواداران فرید کریمی بهترین بازیکن سپاهان از نگاه هواداران
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، تیم فوتبال سپاهان در دیدار دوم موفق به برتری مقابل نفت تهران شد تا استارت پیروزی های تیم ویسی مانند فصل گذشته از هفته دوم باشد.پس از اتمام این دیدار، سرویس کیکر طوفان زرد، بازیکنان سپاهان را در زیر ذره بین شما قرار داد تا با نمرات خود عملکرد طلایی پوشان در دیدار هفته دوم را بررسی و بهترین ها را با امتیازات خود معرفی کنید.
در مجموع نمراتی که از شب گذشته تا به این لحظه از شما عزیزان دریافت کردیم می توان وضعیت سپاهان در دیدار مقابل نفت را اینگونه برشمرد که تیمی به نسبت همگن و آماده را در زمین مسابقه مشاهده کردیم.
نمایش فوق العاده لی اولیویرا که ناجی دروازه سپاهان در چند صحنه از مسابقه بود سبب شد تا با کسب نمره کیکر بالا توسط شما عزیزان، نوید روز های امن در سنگر طلایی پوشان را بدهد.
حضور اولیویرا، کولیبالی و خلیل زاده در جمع 4 بازیکن برتر سپاهان، بیانگر یک خط دفاعی قدرتمند برای زردپوشان است که دیشب نیز در مقابل حملات شدید نفت اجازه باز شدن دروازه نماینده اصفهان را ندادند و یکی از ارکان برتری برابر شاگردان دایی بودند. در کمربند خط میانی نیز جایی که عملکرد بازیکنان، به تناسب هفته قبل بهبود یافته بود طلایی پوشان نمایش خوبی را از خود به جا گذاشتند و در نهایت خط حمله سپاهانی ها با حضور مهرداد محمدی و بهزادی کریمی عملکرد قابل دفاعی داشتند. در این بین فرید کریمی با کسب یک پنالتی و به ثمر رساندن آن و همینطور بازی متعصبانه و جنگنده خود، به عنوان بهترین بازیکن هفته از نگاه کارشناسانه شما انتخاب شد. لازم بذکر است تفاوت اندک میان عملکرد بازیکنان و نمرات آنها بیانگر وجود تیمی یک دست و هماهنگ در میدان نبرد هفته دوم است.
باید دید در دیدار حساس هفته سوم مقابل قهرمان لیگ گذشته، سپاهانی ها که احسان حاج صفی را نیز در اختیار دارند به دومین برتری خود دست خواهند یافت یا شاگردان سابق ویسی دست پر اصفهان را ترک خواهند کرد؟

بدترین عملکرد : 3.11
بهترین عملکرد : 1.84


فرید کریمی: 1.84
موسی کولیبالی: 2.00
لی الیویرا: 2.03
شجاع خلیل زاده : 2.21
مهرداد محمدی: 2.31
آرمین سهرابیان : 2.63
رسول نویدکیا: 2.67
محرم نویدکیا: 2.73
میلاد سرلک: 2.83
علی هلیچی: 2.87
جلال علی محمدی: 2.91
رضا میرزایی: 2.94
حسین پاپی: 3.02
محمود قائدرحمتی: 3.11
فرید کریمی بهترین بازیکن سپاهان از نگاه هواداران
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها