X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 مرداد 1395, 16:09
کد خبر: 19873
خبرنگار: HSH
نظرات: 6

به دنبال رسیدن به پیراهن تیم ملی هستم

نوروزی: فردا مدیربرنامه‌هایم با مسئولین نظام وظیفه قرار ملاقات دارد

نوروزی: فردا مدیربرنامه‌هایم با مسئولین نظام وظیفه قرار ملاقات دارد نوروزی: فردا مدیربرنامه‌هایم با مسئولین نظام وظیفه قرار ملاقات دارد
دنیل نوروزی که فصل گذشته را در فوتبال آلمان دنبال می کرد با نظر ویسی به جمع سپاهانی ها اضافه شد، اما در ادامه شرایط برای او چندان خوشایند پیش نرفت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش‌سه، دنیل نوروزی بازیکن ایرانی – دانمارکی فصل گذشته را در تیم وایله‌بلد‌کلوب دانمارک گذراند و با نظر ویسی به سپاهان اضافه شد تا در پست دفاع چپ در این تیم انجام وظیف کند. همه چیز برای این بازیکن خوب پیش می رفت تا اینکه در یکی از تمرینات بدنسازی سپاهان از ناحیه لب و دندان دچار آسیب دیدگی شد و مدتی از تمرینات دور ماند. اما بدشانسی اصلی این بازیکن پیش از شروع مسابقات اتفاق افتاد و سازمان نظام وظیفه با ارسال نامه ای به باشگاه سپاهان صدور مجوز این بازیکن را منوط به ارسال مدارک نظام وظیفه نوروزی دانست. این بازیکن با وجود داشتن کارت پایان خدمت از کشور دانمارک چون با پاسپورت ایرانی به کشور وارد شده بود، باید کارت نظام وظیفه را در ایران هم دریافت می‌کرد. دنیل نوروزی فعلا وضعیت مبهمی دارد. در همین خصوص صحبتی با این بازیکن در مورد وضعیت آینده و اتفاقات چند وقت اخیر او داشته ایم. با "ورزش‌سه" همراه باشید.

شرایط شما در سپاهان الان به چه صورتی است ؟
خوب خیلی شرایط سختی را در این مدت سپری کردم. به امید تیم ملی زندگی خودم را در اروپا ول کردم و به ایران آمدم. امیدوارم که بهترین اتفاق برای من بیافتد. هنوز به سپاهان اعتماد دارم و امیدوارم که مشکلم حل شود و بتوانم برای آن‌ها به میدان بروم. با پاسپورت ایرانی به کشور وارد شدم، به امید اینکه از لحاظ سربازی مشکلی ندارم. فردا مدیربرنامه‌هایم با مسئولین نظام وظیفه قرار ملاقات دارد. از تمام مسئولین نظام وظیف تشکر می کنم و امیدوارم نگاهی منطقی به موضوع خاص من داشته باشند. من کارت سربازی را از کشور دانمارک دارم و ما انتظار نداشتیم اینگونه به مشکل بخوریم و امیدوارم راهی برای خروج از این مشکل پیدا شود. من برای رسیدن به پیراهن تیم ملی به ایران آمده ام و پول برایم اصلا مهم نبوده است.

آیا از ابتدا فکر نمی کردید که این اتفاق برایتان رخ دهد، با توجه به اینکه چند سال اخیر جنجال سربازی بسیاری از بازیکنان مطرح ایران را قربانی کرده است؟
آگاهی داشتم ولی سپاهان در این مورد به ما قول همکاری داده بود. من فکر می کردم که چون در دانمارک به دنیا آمدم و از این کشور هم کارت پایان خدمت دارم این مشکل حل می شود. در ضمن یک قانون خرید خدمت برای اتباع خارجی وجود دارد که متاسفانه با تغییراتی که 2 سال پیش در آن بوجود آمده امکان استفاده از آن و خرید خدمت برای من وجود ندارد. این موضوع در چند وقت گذشته واقعا خسته کننده شده و مدیربرنامه‌ها و پدرم مدام بین سازمان‌های مختلف مثل وزارت ورزش و سازمان نظام وظیفه و .. در رفت و آمد بوده‌اند.

سپاهان آیا بعد از بوجود آمدن این مشکل کمکی به شما کرد؟
واقعیت این است که من با پاسپورت ایرانی به کشور وارد شدم و به این مشکل برخورد کردیم. باشگاه باید از قبل ان مدارک را چک می کرد. بعد از عقد قرارداد منتظر بودیم مدارک از دانمارک برسد. در ایران هم با چند و کیل صحبت کردیم و گفتند مشکلی وجود ندارد. ولی بعد از مدتی یکی از مسئولین س پاهان به من گفت که مشکل خدمت سربازی داری و باید این مشکل حل شود.

با شرایط بوجود آمده چه تصمیمی برای آینده داری ؟
من چه در ایران بمانم و چه به اروپا بروم به دنبال رسیدن به پیراهن تیم ملی هستم. بعد از اینکه امید نظری به تیم ملی دعوت شد و هجمه‌های زیادی روی او وارد شد، کی‌روش هم دیگر نگاهی به اسکاندیناوی نداشت. اما من برای رسیدن به تیم ملی به ایران آمدم و مطمئنم می توانم به تیم ملی برسم. با احترام به قوانین کشور امیدوارم مسئولین نظام وظیفه به مورد خاص من یک نگاه منطقی داشته باشند. من در خارج از ایران به دنیا آمده ام و امیدوارم به کمک و مساعدت آن‌ها مشکلم حل شود.

بعد از مصدومیت شرایط برایت چطور بود؟
بعد از مصدومیت شرایط روحی سختی را داشتم. بعد از مصدومیت باشگاه سپاهان قول داد تا همه مخارج من را تا بهبودی کامل پرداخت کند. ولی واقعیت این است که از بزرگترین و پرافتخارترین باشگاه ایران انتظارات بیشتری وجود دارد.

تیم های نظامی به عنوان یکی از گزینه‌ها شما مطرح هستند، آیا به پیوستن به این تیم ها فکر کرده ای ؟
من هنوز امیدوارم که مشکلم ظرف چند روز آینده برطرف شود ولی اگر این اتفاق نیافتد از پیشنهادات تیم های دیگر استقبال می کنم. می دانم پول کمی را می دهند ولی ما هم به پول اهمیتی نمی دهیم و به دنبال تیم ملی هستیم. یکسال برای بازی کردن در فوتبال ایران برنامه ریزی کردم ودر چند روز آینده در این خصوص هم تصمیم گیری می کنم. خیلی دوست دارم در ایران بمان و اگر نشود به زور که نمی تواند ماند، ولی هرجا باشم برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش می کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها