X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 مرداد 1395, 23:40
کد خبر: 19891
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 3

هفته سوم لیگ برتر

گراف گل های سپاهان در برابر استقلال خوزستان

گراف گل های سپاهان در برابر استقلال خوزستان گراف گل های سپاهان در برابر استقلال خوزستان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، هفته سوم لیگ برتر که با پیروزی 3 بر یک طلایی پوشان اصفهانی بر قهرمان فصل گذشته همراه بود با سه گل زیبا از سوی سپاهانی ها به دست آمد. در ادامه گراف به ثمر رسیدن ایمن گل ها را که به طور اختصاصی از طوفان زرد بازطراحی شده است را مشاهده می نمایید:
اولین گل سپاهان را علی هلیچی پایه ریزی کرد. پس از ارسال بلند وینگر سمت راست سپاهان به قلب خط دفاعی استقلال خوزستان، پدرو هنریکه خود را به محل فرو توپ رساند تا در تقابل با دو مدافع آبی پوش با ضربه سری نه چندان مطمئن ، کات بکی برای فرید بهزادی کریمی فرستاد. مهاجم سپاهان پا به توپ شد و پس از طی مسافتی کوتاه توپ را به تور دروازه استقلال خوزستان کوبید.
گراف گل های سپاهان در برابر استقلال خوزستان

فرید بهزادی کریمی ، زننده نخستین گل سپاهانی ها به نوعی پاس گل گل را نیز در کارنامه خود ثبت کرد. وقتی در نیمه زمین حریف و ارسال یک طول عرضی توپ به رسول نویدکیا رسید. او در شرایطی که هیچ کس انتظار شوت زنی نداشت با ضربه مواج توپ را به طاق دروازه حریف چسباند.


سومین گل سپاهان هم ، همچون دو گل قبل با ضربه ای زیبا به ثمر نشست. تاریخ تکرار شد و زننده گل قبل پایه گذار گل بعد شد. رسول نویدکیا توپ بدست آمده را به سمت راست محوطه حریف انتقال داد. طالب ریکانی از فرصت استفاده کرد و پس از یک حرکت پا به توپ و البته یک ضربه به سر توپ مدافع مستقیم خود را فریب داد و با چپ شوت سرکش خود را راهی دروازه کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها