X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 مرداد 1395, 11:52
کد خبر: 20069
خبرنگار: lark
نظرات: 9

از بین پادوانی و عقیلی

یکی آبی‌پوش می‌شود؟

یکی آبی‌پوش می‌شود؟ یکی آبی‌پوش می‌شود؟
با نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی گمانه‌زنی درباره آینده 2 مدافع میانی فصل گذشته سپاهان شدت گرفته است.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، مصادف با روزهایی که شایعاتی درباره احتمال آبی‌پوش شدن لئوناردو پادوانی بر سر زبان‌ها افتاده گمانه‌زنی‌هایی درباره علاقه باشگاه استقلال تهران به جذب هادی عقیلی نیز نقل برخی محافل رسانه‌ای شده است.
خط دفاعی استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ شانزدهم عملکرد خوبی نداشت و عجیب نیست که کادر فنی این تیم در زمان باقیمانده از نقل و انتقالات درصدد تقویت آن باشد. با این حال، معلوم نیست که مدافعان مورد درخواست منصوریان بازیکنان فصل گذشته سپاهان هستند یا او نفرات دیگری را مدنظر دارد. آنچه به تردیدها در این باره دامن می‌زند این است که باشگاه پرطرفدار پایتخت هنوز برای جذب این 2 بازیکن پیشنهاد رسمی نداده است.
در حال حاضر جدی‌ترین پیشنهاد لئوناردو پادوانی از استقلال خوزستان است و هادی عقیلی نیز دست‌کم تا چند هفته پیش به شدت مدنظر فرهاد کاظمی و سیاه‌جامگان بود. باید منتظر ماند و دید از بین این 2 مدافع میانی در نهایت یکی از تیم پرطرفدار پایتخت سر در خواهد آورد یا اینکه پادو و عقیلی به اهواز و مشهد خواهند رفت یا اتفاقات دیگری می‌افتد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها